Správa železnic, státní organizace
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pracovní nabídka
Jsme tým IT Service Management v organizaci, která buduje vysokorychlostní tratě a má přes 17 000 zaměstnanců. Hledáme kolegu/kolegyni na pozici Service Level Managera, který nám pomůže dál rozvíjet kvalitu IT služeb a posouvat procesy dopředu.
Jako součást odboru OCIO (kancelář ředitele IT) se podílíme na naplňování strategických cílů organizace – navrhujeme postupy, aplikace i technická řešení, která podporují služby napříč Správou železnic.
Co budeš dělat:
* Spravovat a rozvíjet proces Service Level Managementu.
* Podílet se na návrhu a nastavení ITSM nástroje pro SLM.
* Tvořit a udržovat katalog služeb a jejich dokumentaci.
* Vyjednávat a spravovat SLA, OLA a UC.
* Hlídát plnění SLA a kvalitu poskytovaných služeb.
* Vyhodnocovat služby, připravovat reporty a prezentovat výsledky.
* Organizovat pravidelné revize služeb a navrhovat nápravná opatření.
* Spolupracovat s procesy Demand, Incident, Change a Configuration Management.
* Podporovat vlastníky služeb a pomáhat uživatelům v orientaci ve SLA.
* Aktivně se podílet na zlepšování procesů.
Co bys měl(a) umět:
* Strategicky přemýšlet o řízení služeb.
* Znáš ITIL (ideálně v. 2 nebo 3), výhodou je i COBIT nebo ISO/IEC 20000.
* Umíš definovat, vyjednávat a spravovat SLA/OLA/UC.
* Máš zkušenost s měřením výkonnosti služeb a reportingem.
* Rozumíš potřebám byznysu a dokážeš je převést do parametrů služeb.
* Orientuješ se v ITSM procesech.
* Máš dobré komunikační a prezentační schopnosti.
* Znalost projektového řízení je plus.
Co za sebou ideálně máš:
* Minimálně 3 roky praxe v IT prostředí větší organizace (100 lidí).
* Zkušenost v některé z rolí typu:<br data-end="1838" data-start="1835">Service Level Manager, IT Service/Process Manager, Incident/Problem/Change Manager, Service Catalogue Manager nebo Configuration Manager.
* Prokazatelnou praxi s návrhem a řízením IT služeb.
* Zkušenost s tvorbou a správou SLA/OLA/UC.
* Umíš vyhodnocovat kvalitu služeb a reportovat výsledky.
* Zkušenost s Atlassian JIRA.
Jaký/ká bys měl(a) být:
* Samostatný/á a zodpovědný/á.
* Komunikačně silný/á a schopný/á vyjednávat.
* Odolný/á vůči stresu.
* Týmový hráč, který umí dotahovat věci do konce.
Nabízíme:
* 6 týdnů dovolené.
* Pružnou pracovní dobu (37,5 h týdně).
* Moderní kanceláře v centru Prahy (V Celnici).
* Jízdní výhody ČD (po 6 měsících i pro rodinu).
* Příspěvek na dovolenou, volnočasové aktivity a stravování.
* MultiSport kartu.
* Tankovací kartu OMV/CCS kartu.
* Po 6 měsících příspěvek na penzijní spoření a další benefity.
Benefity
Příspěvek na dovolenou
Vzdělávací kurzy, školení
Dovolená více než 5 týdnů
Stravenky/příspěvek na stravování
Příspěvek na dopravu
Příspěvek na penzijní/životní připojištění
Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Informace o pozici
Správa železnic, státní organizace
Vzdělání není podstatné
Doprava, logistika a zásobování, IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, IS/IT: Vývoj aplikací a systémů , Pracovník na železnici, IT analytik, IT konzultant, SW architekt
Práce na plný úvazek
pracovní smlouva
Zaměstnavatel
Pozice je vhodná i pro absolventy.
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pošleme Vám obdobné nabídky