StringData, s.r.o.
20 000 – 40 000 Kč
Do 2 týdnů dostanete odpověď
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Úvodní představení
Jsme StringData, česká SW společnost na IT trhu již od roku 1993. Specializujeme se na vývoj a systémovou podporu kritických back-office procesů. Našimi klienty jsou především společnosti z finančního sektoru ČR a SR. Mezi naše hlavní hodnoty, patří férovost, pracovitost, důvěra a vzájemný respekt. Nejsme svázáni procesy ani hierarchií. Nabízíme volnost, očekáváme zodpovědnost a chceme, aby nás to i společně bavilo.
Pracovní nabídka
Kdo jsme? Ani startup, ani korporace, jsme prostě StringData – s tím lepším z obojího. Pracujeme zejména na SW produktech pro banky a další velké společnosti. Hledáme pro klienty ta nejlepší řešení, zajímá nás jejich byznys i to, jestli naše aplikace pro ně plní přesně svůj účel. Na to, co děláme, i jak to děláme, jsme patřičně hrdí a naše práce nás taky baví.
Do našeho týmu hledáme člověka, který umí kombinovat marketingovou strategii, práci s daty a výkonové kampaně. Potřebujeme někoho, kdo rozumí jak získávání leadů, tak optimalizaci komunikace pomocí měřitelných metrik.
Pokud jsi to ty, tak nám určitě pomůžeš s nastavením a realizací komunikačního plánu, výběrem komunikačních kanálů a jejich pravidelným plněním příspěvky i s vyhodnocováním jejich dosahu a efektivity, máš k tomu grafický cit, zkušenosti a baví tě vizuální design, a ani copywriting pro tebe není španělská vesnice.
Co Tě u nás čeká?
· Tvorba a optimalizace akvizičních kampaní (LinkedIn Ads, Google Ads).
· Práce se segmentací zákazníků, přípravou person a návrhem komunikačních funnelů.
· Analýza dat, tvorba reportů, vyhodnocování ROI kampaní.
· Optimalizace webu pro SEO (technické, obsahové, návrh keyword strategie).
· Správa a rozvoj PPC kampaní (Google, LinkedIn).
· Návrh a testování marketingového mixu (4P) pro naše produkty.
· Tvorba positioning statements pro jednotlivé produkty — co, komu a s jakou hodnotou prodáváme.
· Spolupráce na produktové strategii (go-to-market, messaging).
· Až sekundárně tvorba obsahu, vizuálů a podpora eventů.
Co od Tebe očekáváme?
· Znalost digitálního marketingu a jeho principů (SEO, PPC, retargeting, lead generation).
· Schopnost nastavovat a optimalizovat kampaně v Google Ads, LinkedIn Campaign Manageru.
· Zkušenost s webovou analytikou (GA4, Tag Manager, UTM tagging, měření konverzí).
· Povedeš segmentaci cílových skupin a práci s marketingovým funnel / buyer journey.
· Porozumění marketingovému mixu a schopnost doporučit vhodné kanály pro jednotlivé produkty.
· Základní znalost principů brandu a positioningu (umět vytvořit „pro koho / jakou potřebu / proč právě my“).
· Schopnost pracovat s daty, interpretovat výsledky, navrhovat optimalizace.
· Schopnost připravit jednoduché vizuály a grafiku je výhodou
Co Ti nabízíme?
· Spolupráci na poloviční úvazek formou freelance kontraktu
· Nástup v lednu nebo únoru 2026
· Homeoffice a flexibilní pracovní dobu
· Možnost čerpat zkušenosti od mezinárodní konzultační agentury Gartner
· Společné víkendové akce plné zábavy, dobrodružství a jiných zážitků
· Malý neformální tým, který si pomáhá, drží spolu, a kde změny realizujeme rychle, jsme otevřeni inovacím a nápadům
Benefity
Práce převážně z domova
Individuální rozvržení pracovní doby
Firemní akce
Flexibilní začátek/konec pracovní doby
Informace o pozici
StringData, s.r.o.
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Angličtina (Středně pokročilá)
Marketing , Grafik, Marketingová komunikace, Marketingová strategie, Online Marketing, Specialista marketingu, Specialista sociálních sítí
Práce na zkrácený úvazek
Na dobu neurčitou
práce na živnostenský list (IČO)
Zaměstnavatel
Pozice je vhodná i pro rodiče na mateřské a rodičovské dovolené.
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Kontaktní údaje
Pošleme Vám obdobné nabídky