Olympic Palace s.r.o.
35 000 – 45 000 Kč
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pracovní nabídka
Co vás čeká
Práce v klidném a příjemném prostředí ekonomického oddělení pětihvězdičkového hotelu v centru Karlových Varů. Zpracování základních účetních agend, podkladů pro DPH, sledování dodavatelských a odběratelských sald. Je vyžadována přítomnost v místě pracovniště, možnost občasného home office. Nástup je možný od ledna roku 2026.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
Alespoň středoškolské vzdělání, základní znalost účetnictví, podrobnosti vás naučíme. Vhodné i pro absolventy obchodní akademie.
Výhodou bude, pokud budete umět
- účtovat v účetním systému Pohoda
- pracovat s daty v Excelu
- orientovat se v daňové problematice
Co vám můžeme nabídnout
Práci na plný úvazek, pružnou pracovní dobu, odpovídající platové ohodnocení (od 35 tisíc s možností růstu), personální strava zdarma a další benefitní program, příjemné pracovní prostředí, průběžné karierní vzdělávání.
Koho nehledáme
Nehledáme externí účetní, ani zaměstnance výhradně na home office.
Informace o pozici
Olympic Palace s.r.o.
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Administrativa, Ekonomika a podnikové finance , Administrativní pracovník, Fakturant/fakturantka, Finanční účetní, Účetní
Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
pracovní smlouva
Zaměstnavatel
Pozice je vhodná i pro absolventy.
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Kontaktní údaje
Pošleme Vám obdobné nabídky