Teya Czech Republic s.r.o.
220 – 250 Kč
Do 2 týdnů dostanete odpověď
Úvodní představení
Teya je poskytovatel platebních a softwarových služeb se sídlem v Londýně, který podporuje malé, lokální podniky po celé Evropě. Společnost byla založena v roce 2019 a vyvíjíme snadno použitelná, integrovaná řešení, která našim zákazníkům umožňují přijímat platby a zlepšovat výkon jejich podnikání.
V Teya věříme, že malé, lokální podniky jsou životně důležitou součástí našich komunit.
Pracovní nabídka
Baví tě HR, jsi pečlivý a s papíry si poradíš jako nic? Zvládneš si práci zorganizovat sám a hledáš příležitost, kde se dostaneš k různým HR procesům?
Přidej se k nám jako administrativní podpora pro HR tým (na brigádu).
Co tě čeká:
🔹 HR administrativa end‑to‑end: onboarding a offboarding, změny ve smlouvách, podpora při konci zkušební doby, skenování a archivace dokumentů
🔹 Spolupráce s týmem v Portugalsku, který nám chystá dokumenty jako smlouvy a dodatky
🔹 Evidence a reporty: docházka, benefity, dovolené, provize; ad hoc reporty
🔹 Týmová podpora: koordinace s leadery, příprava materiálů, občas akce/teambuilding
Co potřebuješ?
✅ Základní zkušenost s HR administrativou (pracovní právo, smlouvy, daně/benefity, kontakt s mzdami) je podmínkou
✅ Skvělé organizační schopnosti, spolehlivost, pečlivost, komunikativnost.
✅ Angličtinu min. B1/B2 (převážně písemná komunikace s týmem v Portugalsku) a výbornou češtinu (C1)
✅ Do naší kanceláře v Karlíně můžeš docházet osobně alespoň 2 dny v týdnu (preferujeme alespoň jeden den jako pondělí nebo úterý)
✅ Možnost nastoupit v první polovině ledna
Co nabízíme:
💰 DPP/DPČ na zhruba 20 hodin týdně (na 2-3 měsíce, možná déle)
🎯 Flexibilita – nemáme pevnou pracovní dobu a je možné částečně pracovat z domova
Benefity
Rozjezd zcela nového projektu
Zdravotní volno/sickdays
Možnost občasné práce z domova
Příspěvek na vzdělání
Občerstvení na pracovišti
Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Kafetérie
Příspěvek na dovolenou
Dovolená více než 5 týdnů
Práce převážně z domova
Provize z prodeje
Individuální rozvržení pracovní doby
Firemní akce
Bonusy/prémie
Individuální rozpočet na osobnostní růst
Flexibilní začátek/konec pracovní doby
Notebook
Příspěvek na penzijní/životní připojištění
Vlastní organizace náplně práce
Informace o pozici
Teya Czech Republic s.r.o.
Čeština (Výborná), Angličtina (Pokročilá)
Administrativa, Personalistika a HR, Prodej a obchod , Administrativní pracovník, Pracovník back office, Recepční, HR specialista, Personalista
Brigáda
práce na živnostenský list (IČO), dohoda o pracovní činnosti (DPČ), dohoda o provedení práce (DPP)
1.1.2026 – 31.3.2026
Zaměstnavatel
Pozice je vhodná i pro rodiče na mateřské a rodičovské dovolené.
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Kontaktní údaje
Pošleme Vám obdobné nabídky