Město Jirkov
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pracovní nabídka
Město Jirkov
Vedoucí odboru majetku města a útvaru investic
Hledáme někoho, kdo má rád výzvy a chce se podílet na rozvoji našeho města.
Řízení a koordinace činností odboru majetku města a útvaru investic:
· komplexní správa majetku města, evidence nemovitostí a pozemků,
· práce investičního manažera: od plánování, koordinaci až po zajištění realizace investičních akcí města,
· zajištění správy veřejných zakázek,
· zajištění financování projektů prostřednictvím dotačních programů,
· evidence smluv, rozpočtu a výdajů odboru,
· spolupráce s dalšími odbory, vedením města a externími subjekty,
· zajištění občanské vybavenosti, odpadového hospodářství, ochrany vod a veřejných služeb,
· strategické plánování a příprava podkladů pro rozhodování vedení města,
· zastupování odboru vůči dodavatelům, úřadům a veřejnosti.
· dosažené vzdělání v oblasti stavebního /preferujeme/, případně technického směru: vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním program dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb.,
· odborná praxe v oblasti přípravy a realizace investičních akcí, minimálně 3 roky
· zkušenosti s vedením týmu: schopnost řídit, vést a motivovat pracovní kolektiv,
· zkušenost a schopnost finančního řízení investičních akcí,
· analytické a organizační schopnosti,
· schopnost samostatného rozhodování a zodpovědnosti,
· znalost práce s MS Office a případně dalšími kancelářskými a investičními systémy,
· ochota se dále vzdělávat,
· řidičský průkaz skupiny „B“.
Výhodou bude:
· praxe v oblasti správy majetku, investic, veřejných zakázek a řízením projektů,
· zkušenosti z oblasti vnitřní správy nebo státní správy,
· znalost legislativy týkající se veřejné správy, majetku a veřejných zakázek,
· znalost zpracování rozpočtů a kalkulací staveb,
· praxe v řízení realizace staveb,
· zkušenosti s dotacemi a financováním projektů z externích zdrojů,
· praxe na pozici vedoucího.
Platové ohodnocení v 11. platové třídě, dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě v platném znění, se zařazením do stupně dle uznatelné praxe.
Jak se do výběrového řízení přihlásit a jaké doklady doložit:
vyplněná přihláška,
strukturovaný životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
výpis z evidence rejstříku trestů ne starší 3 měsíců, lze nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti; u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší 3 měsíců; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením.
Zalepenou obálku s výše uvedenými dokumenty označte: „Výběrové řízení – Vedoucí odboru majetku města a útvaru investic“
Způsob podání přihlášky:
osobně v podatelně Městského úřadu Jirkov,
písemně na adresu: Městský úřad Jirkov, nám. Dr. Beneše 1, Jirkov 431 11,
vložením do schránky Městského úřadu (schránku naleznete v uličce mezi Městským úřadem a lékárnou na oplocení, schránka je označena „schránka Městského úřadu).
Přihláška musí být doručena nejpozději do 16. 12. 2025 do 12 hod.
Předpokládaný nástup: co nejdříve po ukončení výběrového řízení (případně dle dohody s uchazečem).
Více informací najdete na stránce www.jirkov.cz.
https://www.jirkov.cz/nabidka-temat/otevrena-radnice/nabidka-pracovnich-mist/
Benefity
Vzdělávací kurzy, školení
Stravenky/příspěvek na stravování
Bonusy/prémie
Dovolená 5 týdnů
Zdravotní volno/sickdays
Flexibilní začátek/konec pracovní doby
Příspěvek na penzijní/životní připojištění
Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Informace o pozici
Město Jirkov
Vysokoškolské / univerzitní
Státní a veřejná správa, Stavebnictví a reality, Technika a vývoj , Vedoucí odboru/oddělení, Project Manager, Přípravář, Rozpočtář/kalkulant, Technický ředitel/manažer
Práce na plný úvazek
Na dobu neurčitou
pracovní smlouva
Zaměstnavatel
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pošleme Vám obdobné nabídky