SALESIANER MIETTEX CHEMUNG s.r.o.
32 000 – 42 000 Kč
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Úvodní představení
Skupina SALESIANER je přední rakouská společnost s více jak 100 letou tradicí zabývající se servisním pronájmem textilií. Jsme leaderem na trhu v Rakousku, střední, jižní a východní Evropě. SALESIANER zaručuje vysokou kvalitu a hygienicky bezpečné dodávky prádla, čistících utěrek, rohoží, zásobníků do umýváren a na toalety pro průmysl, zdravotnictví, hotelnictví a gastronomii.
Pracovní nabídka
**Hledáme spolehlivou a pečlivou posilu:
Asistent/ka vedení – administrativa a fakturace**
Chceš pracovat v prostředí, kde má tvoje práce skutečný dopad a kde je dobře odvedená administrativa klíčovou součástí hladkého chodu celé pobočky? Hledáme kolegyni/kolegu, který nám pomůže držet pořádek v dokumentech, fakturách i každodenní agendě vedení – s důvěrou, pečlivostí a chutí věci dotahovat.
Co bude tvým úkolem
Administrativní podpora nejvyššího vedení společnosti.
Denní kancelářská agenda – e-maily, pošta, skenování a archivace dokumentů.
Správa příchozích faktur včetně jejich kontování a komunikace s externí účetní firmou (SAP).
Úzká spolupráce s finanční účetní.
Příprava podkladů, přehledů a jednoduchých analýz v MS Office pro vedení.
Tisk a správa dokladů, pečlivé vedení archivu.
Objednávky kancelářských a provozních potřeb.
Administrativní podpora pobočky a provozu – podklady pro porady, zápisy, statistiky.
Koho hledáme
Máš minimálně SŠ vzdělání s maturitou (ideálně ekonomický/administrativní směr).
Máš zkušenost z administrativy, zákaznického servisu nebo back office (výhodou je prostředí služeb, výroby, logistiky nebo textilního servisu).
Jsi pokročilý uživatel MS Office, hlavně Excelu, Wordu a Outlooku.
Umíš psát profesionálně, srozumitelně a bez chyb.
Máš základní orientaci v dokladech (faktury, objednávky, dodací listy).
Domluvíš se anglicky (nebo německy) na běžné pracovní úrovni.
Jaké vlastnosti ti pomohou uspět
Pečlivost, samostatnost a tah na dokončení úkolů.
Výborná organizace práce a schopnost zvládat více úkolů najednou.
Profesionální vystupování a orientace na zákazníka.
Odolnost vůči stresu a schopnost udržet pořádek v dokumentech i termínech.
Týmovost, loajalita a diskrétnost.
Co ti nabízíme
Zázemí stabilní a rostoucí mezinárodní skupiny SALESIANER s dlouhou tradicí.
Smysluplnou práci s dopadem na fungování klientů z oblastí zdravotnictví, průmyslu, hotelnictví a gastronomie.
Důkladné zaškolení do procesů textilního servisu, logistiky i interních systémů (CRM/ERP).
Podporu zkušených kolegů a možnost naučit se kombinaci administrativy, zákaznického servisu a ekonomické agendy.
Odpovídající finanční ohodnocení dle zkušeností a výsledků.
5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování a další benefity běžné v oboru.
Přátelské pracovní prostředí s možností profesního růstu v rámci skupiny.
Nástup a forma spolupráce
HPP, plný úvazek
Nástup možný ihned nebo dle dohody
Benefity
Vzdělávací kurzy, školení
Stravenky/příspěvek na stravování
Dovolená 5 týdnů
Příspěvek na vzdělání
Občerstvení na pracovišti
Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Kafetérie
Mobilní telefon
Zahraniční pracovní cesty
Firemní akce
Individuální rozpočet na osobnostní růst
Flexibilní začátek/konec pracovní doby
Notebook
Informace o pozici
SALESIANER MIETTEX CHEMUNG s.r.o.
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Čeština (Výborná), Němčina (Středně pokročilá), Angličtina (Pokročilá)
Služby
Práce na plný úvazek
Na dobu neurčitou
pracovní smlouva
Zaměstnavatel
Pozice je vhodná i pro absolventy.
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pošleme Vám obdobné nabídky