STAVIMEZAVAS.CZ
33 500 – 34 000 Kč
Do 2 týdnů dostanete odpověď
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pracovní nabídka
Jsme předním světovým dodavatelem outsourcingových služeb pro integrovanou správu budov a nemovistostí. Pro naše klienty, mezinárodní společnosti, hledáme recepční/ho.
Pracovní náplň:
• Zodpovědnost za bezproblémový chod recepce
• Přijímání návštěv a vystavování vstupních karet
• Administrativní činnost a kancelářská agenda
• Zpracování korespondence (příchozí/odchozí pošta, evidence)
• Vyřizování telefonních hovorů
• Práce na PC - interní systém, Word, Excel, Outlook
• Hlavní místo výkonu práce Brno, Tuřanka 100
• Pracovní doba: po - pá, střídá se ranní 7:00 - 15:30 a odpolední směna 8:30 - 17:00 dle domluvy s druhou recepční (není možnost home office)
• Datum nástupu leden 2026
Požadujeme:
• SŠ vzdělání nebo odborné vyučení s maturitou - vhodné i pro absolventy
• Aktivní znalost AJ a to slovem i písmem podmínkou (část pohovoru bude probíhat v AJ)
• Dobrá uživatelská znalost práce na PC (MS Office)
• Přijemné vystupování
• Vstřícný a pozitivní přístup
• Samostatnost
Nabízíme:
• Zázemí silné mezinárodní společnosti
• Měsíční plat 34.000,- Kč hrubého
• Příspěvek na stravování (82,50 Kč/odpracovaný den)
• Dovolená 25 dní
Zaujala vás pozice? Dejte nám o sobě vědět! Pomocí odpovědního formuláře zašlete svůj strukturovaný životopis.
Budeme se těšit na vaše odpovědi.
Benefity
Stravenky/příspěvek na stravování
Dovolená 5 týdnů
Informace o pozici
STAVIMEZAVAS.CZ
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)
Administrativa , Recepční
Práce na plný úvazek
Na dobu určitou
pracovní smlouva
Zaměstnavatel
Pozice je vhodná i pro absolventy.
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pošleme Vám obdobné nabídky