CENTR GROUP, a.s.
44 000 Kč
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Úvodní představení
CENTR GROUP a.s. je ryze česká společnost, jejíž počátky sahají až do roku 1993. Jsme špičkou v oboru a patříme mezi 5 nejvýznamnějších společností zabývajících se komerční bezpečností v České a Slovenské republice.
Pracovní nabídka
Do našeho týmu hledáme osobní asistentku/asistenta pro řídícího partnera. Pozice je vypsána jako zástup za mateřskou dovolenou naší stávající asistentky, s možností další spolupráce po jejím návratu. Součástí role je i pravidelná péče o externího klienta.
Co pozice obsazuje a jaká bude Vaše náplň práce:
· Kompletní podpora vedení společnosti: správa a organizace diáře, plánování schůzek, koordinace služebních cest, komunikace s obchodními partnery a interními týmy.
· Pravidelná péče o externího klienta: 2 x týdně v dopoledních hodinách – komunikace s klientem, organizace schůzek/událostí, veškerá administrativní podpora spojená s agendou našeho významného klienta
· Příprava podkladů pro plánované schůzky a jednání: prezentace, reporty, podklady na porady partnerů.
· Marketingová podpora: příprava textů pro e-maily, letáky, bannery či web, koordinace výroby propagačních materiálů, základní správa sociálních sítí – LinkedIn apod.
· Administrativa & finance: spolupráce s obchodním a finančním oddělením – smlouvy, faktury, základní evidence v účetnictví
· Provozní záležitosti: komunikace s recepcí, koordinace dodavatelů, drobné pochůzky a ad-hoc úkoly dle aktuálních potřeb
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
· Minimálně 2 roky praxe na obdobné administrativní pozici
· Min SŠ vzdělání nebo odborné vyučení s maturitou
· Výborné organizační schopnosti, preciznost, spolehlivost, samostatnost a flexibilita
· Znalost MS Office — Outlook, Word, Excel, PowerPoint
· Výborné komunikační a prezentační dovednosti (český jazyk a aktivní anglický jazyk)
· Reprezentativní vzhled a příjemné vystupování
· Zkušenost s přípravou jednoduchých marketingových materiálů nebo se správou sociálních sítí výhodou.
· Ochota pracovat v dynamickém prostředí, kde se agenda může rychle měnit; občasná účast na akcích mimo standardní pracovní dobu.
Co nabízíme:
· Přímou práci u vedení společnosti – vliv na důležitá rozhodnutí a expozice vůči klíčovým partnerům
· Různorodou agendu (administrativa, marketing, klientská péče)
· Nabízíme konkurenceschopné finanční ohodnocení a flexibilní systém benefitů dle vzájemné domluvy
· Možnost profesního a osobního růstu
· Možnost pokračovat i po návratu naší stávající asistentky
· Příjemné pracovní prostředí
· Atraktivní lokalita – centrum Prahy
· Termín nástupu – leden/únor 2026
Benefity
Mobilní telefon
Vzdělávací kurzy, školení
Firemní akce
Bonusy/prémie
Zdravotní volno/sickdays
Možnost občasné práce z domova
Notebook
Občerstvení na pracovišti
Informace o pozici
CENTR GROUP, a.s.
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Angličtina (Pokročilá)
Administrativa, Marketing , Asistent/asistentka
Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
Na dobu určitou
pracovní smlouva
Zaměstnavatel
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Kontaktní údaje
739 485 851
Pošleme Vám obdobné nabídky