TOYOTA MATERIAL HANDLING CZ
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Úvodní představení
Toyota Material Handling je součástí skupiny Toyota Industries Corporation. Jsme evropskou společností s továrnami ve Švédsku (Mjölby), Francii (Ancenis) a Itálii (Bologna), kde vyrábíme přes 95% naší produkce vozíků. Tak můžeme nabídnout širokou škálu skladové techniky a čelních vozíků, vyráběných v souladu s kvalitativními standardy výrobního systému Toyota TPS.
Pracovní nabídka
O pozici
Hledáme zkušeného Facility & Fleet Managera, který zajistí profesionální správu našich budov, technické infrastruktury a firemního vozového parku. Klíčová je schopnost koordinovat údržbu, řešit technické i provozní incidenty, zajišťovat legislativní soulad a podporovat bezpečné a efektivní fungování společnosti. Součástí role je také agenda BOZP/PO a správa pojištění.
Co budete mít na starosti
Správa vozového parku
Organizace obměny, předávání a vracení firemních vozidel.
Komunikace s dodavateli, servisy a poskytovatelem operativního leasingu.
Evidence provozu, PHM, správa GPS systémů (Carnet, Webdispečink).
Administrace OL, řešení oprav, poškození, reklamací, pokut.
Zajištění STK/ME, registrací, pneumatik, vybavení vozidel.
Správa budov a technické infrastruktury
Organizace údržby, oprav a revizí technických zařízení.
Komunikace se správci areálů a dodavateli.
Koordinace úklidu, bezpečnostních systémů, přístupových karet.
Reporting energií a odpadů, podpora investičních a stavebních akcí.
BOZP/PO a environmentální agenda
Tvorba a správa směrnic, organizace školení a cvičných poplachů.
Kontroly pracovišť, evidence pracovních úrazů, komunikace s HR a úřady.
Sledování legislativy a spolupráce s externími odborníky.
Pojištění a škodní události
Správa pojištění budov, majetku a vozidel.
Vyřizování pojistných událostí a komunikace s makléřem.
IMS a projekty
Spolupráce při interních a externích auditech.
Administrace podnikové dokumentace.
Účast na ad hoc projektech z oblasti facility, fleet a bezpečnosti.
Koho hledáme
Odborné dovednosti
Praxe ve facility managementu, fleet managementu či správě majetku v nadnárodní firmě výhodou.
Znalost legislativy BOZP/PO/OŽP a technických revizí.
Schopnost koordinovat dodavatele a řídit menší technické projekty.
Řidičský průkaz skupiny B.
SŠ/VŠ vzdělání
Technické dovednosti
Zkušenosti se správou vozového parku, servisy, OL a GPS systémy.
Znalost práce s ALVAO, Arval, Carnet, Webdispečink a středně pokročilý Excel.
Min. pasivní znalost AJ (reporty na centrálu)
Osobnostní předpoklady
Samostatnost, technická zdatnost, důslednost.
Profesionální komunikace, organizační schopnosti.
Odolnost při řešení krizových situací, proaktivní přístup.
Benefity
Bonusy/prémie
Dovolená 5 týdnů
Pracovní oblečení
Příspěvek na dopravu
Zdravotní volno/sickdays
Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Kafetérie
Informace o pozici
TOYOTA MATERIAL HANDLING CZ
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Angličtina (Středně pokročilá)
Administrativa
Práce na plný úvazek
pracovní smlouva
Zaměstnavatel
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pošleme Vám obdobné nabídky