Městská část Praha 5
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pracovní nabídka
Co vás čeká
Stručná náplň práce:
· řídí, organizuje a kontroluje činnosti zaměstnanců oddělení ICT provozu a podpory uživatelů,
· řídí a kontroluje dodavatele IT služeb v oblasti souladu s uzavřenými smlouvami,
· odpovídá za řízení údržby a obměny serverové HW a SW v rámci ICT systému úřadu,
· organizuje správu a provoz technologií v datových centrech ÚMČ Praha 5 (servery, disková pole), včetně UPS (záložních napájecích zdrojů)
- odpovídá za organizaci a provedení zálohování dat,
- podílí se na realizaci opatření kybernetické bezpečnosti,
- zajišťuje realizované či připravované projektové záměry v oblasti IT,
- zajišťuje přípravu podkladů pro výběrová řízení na veřejné zakázky v oblasti působnosti odboru,
- v rámci své působnosti připravuje analýzu potřeb a návrhy změn IS/ICT.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
Předpoklady pro jmenování vedoucího úředníka/úřednice podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů:
Vedoucím úředníkem se může stát fyzická osoba, která
a) je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popřípadě fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice povolen trvalý pobyt,
b) dosáhla věku 18 let,
c) je plně svéprávná,
d) je bezúhonná,
e) ovládá český jazyk
f) splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem.
Za bezúhonnou se pro účely tohoto zákona nepovažuje fyzická osoba, která byla pravomocně odsouzena
a) pro trestný čin spáchaný úmyslně, nebo
b) pro trestný čin spáchaný z nedbalosti za jednání související s výkonem veřejné správy, pokud se podle zákona na tuto osobu nehledí, jako by nebyla odsouzena.
Požadované vzdělání:
· vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo v bakalářském studijním programu, v případě udělení výjimky dle § 3 odst. 4 písm. b) nařízení vlády č. 341/2017 Sb., postačí vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou.
Výhodou bude, pokud budete umět
Orientace v obecných právních předpisech, zejména znalost:
· zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů,
· zákona č. 131/2000 Sb., o hlavním městě Praze,
· zákona č. 365/2000 Sb., o informačních systémech veřejné správy,
· zákona č. 111/2009 Sb., o základních registrech,
· zákona č. 181/2014 Sb., o kybernetické bezpečnosti,
· zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů (zákon o finanční kontrole),
· zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
Znalost dalších právních norem zde neuvedených, ale souvisejících s výkonem požadované práce.
Zkušenost s vedením týmu zaměstnanců.
Zkušenost s provozní podporou ICT infrastruktury a provozu aplikací u subjektu velikosti středního podniku (úřadu).
Vítány:
· praxe v oboru požadované práce ve státní správě a samosprávě,
· znalost práce s IS Ginis nebo v systémech obdobných,
· odborná znalost síťových technologií,
· odborná znalost serverových operačních systémů Microsoft a Linux
· uživatelská znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook, internet).
Co vám můžeme nabídnout
Nabízíme zajímavé platové ohodnocení: 12. platová třída v souladu s nařízením vlády
č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, ve výši od 28.650 Kč do 41.520 Kč, dle předchozí započitatelné praxe.
Možnost přiznání osobního příplatku dle schopností, výkonu a kvality vykonané práce až do výše 41.520 Kč měsíčně.
Čtvrtletní odměny jsou poskytovány v souladu se zákoníkem práce a vnitřními předpisy.
Nabízíme tyto benefity:
pružná pracovní doba (v pátek možnost odchodu již ve 13:00 hodin),
5 týdnů dovolené,
5 dnů „sick days“ a 1 den „bridge day“,
karta MultiSport,
příspěvek na penzijní připojištění (ve výši až 1.000 Kč měsíčně),
stravenky v hodnotě 130 Kč (plně hrazené zaměstnavatelem),
benefit pro využití volnočasových aktivit,
příspěvek na sociální výpomoc (až do výše 20.000 Kč ročně),
zvýhodněné vstupné na některé kulturní a společenské akce,
podporu dalšího vzdělávání a zvyšování kvalifikace,
práci v profesionálním kolektivu v příjemném pracovním prostředí,
možnost pracovat v režimu práce na dálku,
parkování v areálu ÚMČ Praha 5,
výhodnou polohu pracoviště v centru hlavního města Prahy.
Informace o pozici
Městská část Praha 5
Bakalářské
Čeština (Výborná)
IS/IT: Správa systémů a HW, Administrativa , Správce operačních systémů a sítí
Práce na plný úvazek
Na dobu neurčitou
jiné
Zaměstnavatel
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pošleme Vám obdobné nabídky