
Trenkwalder a.s.
30 000 – 35 000 Kč
Do 2 týdnů dostanete odpověď
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pracovní nabídka
Našim klientem je společnost zabývající se PRONÁJMEM VLASTNÍCH nemovitostí (komerční objekty)
Popis pozice
* Administrativa a podpora vedení (cca 70 % času):
* Tvorba a úprava tabulek a přehledů (nejen vyplňování), základní analýza dat, validace informací a návrhy řešení pro nadřízeného.
* Vyhledávání informací na internetu, příprava podkladů (shrnutí, přehledy, podklady k rozhodování).
* Telefonická a e-mailová komunikace s klienty a dodavateli, domlouvání a potvrzování schůzek.
* Zajištění chodu kanceláře – objednávky kancelářských potřeb, vyřizování pošty, administrativní úkony, evidence dokumentů (včetně návrhů, jak evidenci zefektivnit).
* Organizace kalendáře nadřízeného – plánování schůzek, hlídání termínů, příprava základních podkladů k jednáním.
* Logistika a osobní pochůzky (cca 30 % času):
* Odvoz a vyzvedávání dětí (škola/školka, kroužky) dle předem domluveného rozpisu.
* Nákupy a drobné osobní pochůzky pro vedení (např. nákupy potravin, drobností do domácnosti).
* Zajištění servisních úkonů kolem vozidel (servisní prohlídky, STK, mytí, pneuservis apod.).
Váš profil
* Vysokoškolské vzdělání (minimálně bakalářské) –– preferujeme kandidáty/ky s titulem VŠ technického směru.
* Výborná znalost práce na PC (zejména MS Office) a orientace na internetu.
* Řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič (podmínka pro služební pochůzky).
* Skvělé organizační a komunikační schopnosti, včetně příjemného a profesionálního vystupování.
* Samostatnost, spolehlivost, pečlivost, schopnost analytického a kritického myšlení, časová flexibilita a vysoké pracovní nasazení.
* Znalost anglického jazyka výhodou (není podmínkou).
* Technická uživatelská zdatnost (PC), řešení běžných incidentů, konfigurace účtů, nastavení tiskárny apod.
Naše nabídka
* Pracovní úvazek: plný, pracovní doba: střídavý krátký/dlouhý týden (střídají se delší směny ~10 hod a kratší ~6 hod – část směn probíhá v časech souvisejících se školou), výjimečně i práce přes víkend.
* Mzdové ohodnocení: až 35 000 Kč měsíčně (dle zkušeností a výsledků).
* Možnost nástupu ihned nebo dle dohody.
* Přátelský kolektiv a podporu vedení; zaškolení při nástupu samozřejmostí
O firmě
Již více než 30 let pomáháme propojovat lidi a společnosti ve všech odvětvích podnikání. Náš tým profesionálů Vám pomůže najít dočasné nebo... Číst více
Informace o pozici
Trenkwalder a.s.
Vyšší odborné
Čeština (Výborná)
Administrativa , Asistent/asistentka
Práce na plný úvazek
Na dobu neurčitou
pracovní smlouva
Personální agentura
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Kontaktní údaje
+420 725 475 371
Pošleme Vám obdobné nabídky