DARAMIS MANAGEMENT s.r.o.
35 000 – 42 000 Kč
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pracovní nabídka
Sale office assistant
Developerská společnost, která je na trhu již 25 let, hledá do svého týmu posilu na pozici asistentky obchodního oddělení. Přímým nadřízeným je Head of Sales.
Náplň práce:
· administrativní podpora prodejního oddělení
· evidence údajů do databáze CRM Realpad
· práce se smluvními dokumenty – zajištění podpisů, zakládání, archivace
· vytváření reportů na základě dat v CRM (interní reporty, reporty pro potřeby banky)
· komunikace s finančním oddělením a kontrola + urgence plateb od klientů
· agenda AML
· příprava předávacích protokolů, vytváření harmonogramu a jeho kontrola
· komunikace s klienty, vč. přípravy smluv a dodatků
· občasné pochůzky (katastrální úřad, czechpoint atd)
Předpoklady k práci na této pozici:
· velmi dobrá znalost Excelu
· znalost angličtiny pro komunikaci s managementem a klienty min. na úrovni B2
· pečlivost, přesnost, spolehlivost
· odpovědnost a samostatnost
· organizační schopnosti, schopnost rozeznat priority
· příjemné vystupování a přátelský přístup
Co nabízíme:
· nástupní plat v rozmezí 35-40tis, dle zkušeností
· stabilní firemní zázemí a přátelské prostředí
· 5 týdnů dovolené + 3 sickdays, příspěvek na stravování (stravenkový paušál)
· Firemní akce a teambuldingy několikrát ročně
· Možnost vzdělávání (angličtina, školení) a pracovního postupu
· Multisport karta
Benefity
Mobilní telefon
Vzdělávací kurzy, školení
Stravenky/příspěvek na stravování
Firemní akce
Bonusy/prémie
Dovolená 5 týdnů
Zdravotní volno/sickdays
Notebook
Občerstvení na pracovišti
Informace o pozici
DARAMIS MANAGEMENT s.r.o.
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)
Prodej a obchod, Stavebnictví a reality
Práce na plný úvazek
Na dobu neurčitou
pracovní smlouva
Zaměstnavatel
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Kontaktní údaje
Pošleme Vám obdobné nabídky