bpv Braun Partners s.r.o. advokáti
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Úvodní představení
Advokátní kancelář bpv BRAUN PARTNERS, se sídlem v centru Prahy, patří mezi významné advokátní kanceláře s dlouholetými zkušenostmi z mezinárodního prostředí. Specializuje se zejména na transakce v rámci korporátního práva a práva nemovitostí, energetické právo včetně obnovitelných energií, pracovní právo, financování, restrukturalizace, řešení sporů a rozhodčí řízení, soutěžní právo i daňové poradenství. V týmu bpv BRAUN PARTNERS působí vedle českých advokátů též advokáti a právníci s kvalifikací z Německa a Slovenska.
Mezi klienty bpv BRAUN PARTNERS patří přední české i mezinárodní společnosti působící v klíčových ekonomických odvětvích.
bpv BRAUN PARTNERS je členem bpv LEGAL, aliance advokátních kanceláří s pobočkami v Bratislavě, Bruselu, Budapešti, Bukurešti, Praze a Vídni, pokrývající svým poradenstvím oblast střední a východní Evropy. Díky spolupráci v rámci této aliance nabízí bpv BRAUN PARTNERS svým klientům i spolupracovníkům široké spektrum služeb zahrnující i mezinárodní aspekty.
Pracovní nabídka
Koho hledáme?
Hledáme spolehlivou a pečlivou kolegyni/kolegu, která/ý má zkušenosti z advokátní nebo poradenské kanceláře, výborně ovládá práci ve Wordu a nebojí se organizace, komunikace ani administrativy spojené s právní praxí. Znalost angličtiny je nutná, znalost němčiny velkou výhodou. Oceníme loajalitu, zodpovědnost, smysl pro detail a schopnost držet krok v dynamickém prostředí. Hledáme člověka, kterého těší, když věci fungují, a který má rád jasné výstupy. Vaše role nebude jen podpůrná – budete přirozenou součástí našeho týmu a každodenního fungování kanceláře. U nás asistentky/i nejsou na vedlejší koleji. Jsou to spoluhráčky/i, bez kterých to nejde.
Co bude Vaší náplní práce?
● Administrativní podpora advokátů a kanceláře.
● Formátování a finalizace dokumentů, převody mezi formáty, tisk, příprava podkladů pro klienty.
● Práce s datovými schránkami a sledování právních lhůt.
● Ověřování podpisů, vedení advokátních knih, základní fakturace.
● Správa klientských a interních spisů, archivace.
● Koordinace překladů a příprava jazykově sladěných dokumentů.
● Příležitostná podpora marketingového oddělení.
● Podpora recepce v čase 16:00–19:00, komunikace s návštěvami, příprava zasedaček.
Jak u nás fungujeme?
● Naší prioritou je klient, proto pokrýváme čas v kanceláři mezi 8:00 a 19:00 – rozvrh si tým domlouvá s dostatečným předstihem a férově se střídá.
● Spolupráce a komunikace v týmu jsou klíčové.
● Vážíme si dobrých vztahů, spolehlivosti a ochoty pomoci si navzájem.
● Práce je různorodá, často rychlá a náročná na pozornost – ocení ji ten, kdo má rád věci pod kontrolou.
Co nabízíme?
● Mzdu odpovídající Vašim zkušenostem, přínos pro tým umíme ocenit.
● 5 týdnů dovolené.
● Stravenkový paušál a Multisport kartu.
● Finanční kompenzace nebo náhradní volno za práci nad rámec směn.
● Dárkové vouchery při životních událostech (narozeniny, svatba, Vánoce, narození dítěte).
● Teambuildingy, sportovní i společenské akce.
● Přátelské prostředí, kde se ctí profesionalita i vzájemný respekt.
Máte pocit, že by to mohlo být místo pro Vás?
Pošlete nám svůj životopis prostřednictvím odpovědního formuláře a my se Vám co nejdříve ozveme s termínem osobního pohovoru.
Těšíme se na setkání.
Benefity
Vzdělávací kurzy, školení
Stravenky/příspěvek na stravování
Firemní akce
Dovolená 5 týdnů
Občerstvení na pracovišti
Informace o pozici
bpv Braun Partners s.r.o. advokáti
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Němčina (Pokročilá) nebo Angličtina (Pokročilá)
Administrativa , Asistent/asistentka
Práce na plný úvazek
Na dobu neurčitou
pracovní smlouva
Zaměstnavatel
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pošleme Vám obdobné nabídky