Houseland s.r.o.
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pracovní nabídka
Kdo jsme?
Jsme prosperující firma, která nabízí zákazníkům prostřednictvím e-shopu vše, co se týče bydlení. Nejpodstatnější část našeho sortimentu tvoří unikátní nábytek a dále nabízíme spoustu krásných bytových doplňků a dekorací. Na trhu působíme již osmým rokem, a aktuálně potřebujeme nabrat nové posily. Přidejte se do našeho týmu pracovitých lidí, kteří se přímo podílí na tom, abychom se neustále posouvali vpřed.
Na jakou pozici hledáme?
Hledáme kolegu či kolegyni na Oddělení zákaznické péče. Na prozákaznickém přístupu si zakládáme a proto potřebujeme empatickou osobu, která je ochotná pro naše zákazníky udělat vše možné i nemožné. Nejedná se o aktivní navolávání, ale o příjem požadavků ze strany zákazníků prostřednictvím e-mailu, chatu či telefonu.
Jaká bude Tvoje hlavní náplň práce?
- odpovídání na e-maily, komunikace se zákazníky i dodavateli po chatu a telefonu.
- dohledávání a úprava informací o objednávkách v interním systému Pohoda.
- komunikace s dalšími členy týmu.
- vyhledávání vhodných produktů dle přání zákazníka – klienta si chceme udržet, i když se daný produkt vyprodal, nebo dočasně není.
Co od Tebe očekáváme – jaké vlastnosti hledáme?
- výborné komunikační dovednosti, a to jak v mluveném tak písemném projevu.
- disponuješ výbornou znalostí češtiny – jak po gramatické, tak stylistické stránce. Pokud umíš i polsky a anglicky, tak budeme nadšeni.
- po zaškolení budeš pracovat systematicky a samostatně, máš selský rozum.
- umíš řešit nečekané situace a dohledat si samostatně informace
- máš profesionální a pozitivní přístup k zákazníkům.
- máš dobrou uživatelskou znalost práce na PC a umíš psát rychle na počítači, při práci také běžně využíváš umělou inteligenci (AI)
- jsi iniciativní, rád/a posouváš věci dopředu a nebojíš se změn.
- předchozí zkušenosti na podobné pozici jsou nutností.
Co nabízíme?
- motivační finanční ohodnocení
- stravenkový paušál
- zkrácenou pracovní dobu: 37,5 hodin/týden – tj. 7,5h směna + 0,5h oběd.
- multisport kartu
- práci v mladé a rostoucí firmě – nejsme korporát, u nás věci ovlivníš!
- snadná dopravní dostupnost a možnost parkování
- přátelské prostředí v menším kolektivu a otevřenou a upřímnou komunikaci
- zaměstnanecké slevy – u nás je opravdu z čeho si vybrat
- práci na ranní směnu od PO - PA s volnými víkendy
- Home office - fungujeme v hybridním režimu, umožňujeme po zaučení i částečně práci z domu
Benefity
Možnost si napracovat hodiny
Bonusy/prémie
Nadstandardní lékařská péče
Sleva na firemní výrobky/služby
Informace o pozici
Houseland s.r.o.
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Mírně pokročilá) nebo Polština (Základní)
Prodej a obchod, Zákaznický servis , Pracovník call centra, Pracovník help desku
Práce na plný úvazek
Na dobu určitou
pracovní smlouva
Zaměstnavatel
Pozice je vhodná i pro absolventy.
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Kontaktní údaje
Pošleme Vám obdobné nabídky