Q property s.r.o.
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pracovní nabídka
O nás
Q property s.r.o. poskytuje komplexní služby v oblasti správy nemovitostí, včetně správy multi-SPV portfolia, kde každá nemovitost funguje jako samostatná právní a účetní jednotka.
Aktuálně do našeho týmu hledáme spolehlivého a precizního kolegu/kolegyni na pozici Backoffice Asistent / Fakturant.
Náplň práce
Evidence a zpracování příchozí fakturace v účetním softwaru Helios
Administrace, evidence a archivace obchodních a nájemních smluv
Podpora property management týmu
Spolupráce s finančním oddělením a externí účetní společností
Aktivní podpora při vymáhání pohledávek
Standardní administrativní ad hoc úkony
Ochota flexibilně zastoupit recepci dle potřeby
Požadujeme
Min. SŠ vzdělání s maturitou, ideálně ekonomického směru
Znalost práce s účetním softwarem - SW Helios výhodou
Dobrá znalost MS Excel
Organizační a analytické schopnosti, pečlivost a spolehlivost
Zkušenosti v oboru realit výhodou – není podmínka
Nabízíme
Zázemí perspektivní společnosti a příjemné pracovní prostředí
5 týdnů dovolené + 3 sick days
Multisport karta
Nápoje na pracovišti a 1× měsíčně společné snídaně
Firemní akce a teambuildingy
Právní podpora
HPP, možnost nástupu leden 2026
Benefity
Mobilní telefon
Firemní akce
Zdravotní volno/sickdays
Flexibilní začátek/konec pracovní doby
Notebook
Občerstvení na pracovišti
Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Informace o pozici
Q property s.r.o.
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Angličtina (Mírně pokročilá)
Administrativa , Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Fakturant/fakturantka, Office Manager, Pracovník back office, Recepční
Práce na plný úvazek
Na dobu neurčitou
pracovní smlouva
Zaměstnavatel
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Kontaktní údaje
Pošleme Vám obdobné nabídky