INIZIO Internet Media s.r.o.
70 000 – 100 000 Kč
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pracovní nabídka
Celý život prodávám podnikatelům. V roce 2024 firmy, které vlastním, utržily kolem 200 milionů Kč. Z toho je zhruba 65 milionů zisk. Dá se tedy říct, že vyděláváme čistého asi 5,5 milionů měsíčně. Jsem bohatý člověk a vděčím za to schopnosti, o které nyní budu mluvit...
Budu ale hlavně mluvit o vás, pane. Budu mluvit o tom, jak bych z vás chtěl udělat mladého milionáře, pakliže zvážíte práci pod mým vedením a naučím vás, co vím o byznysu, marketingu a penězích. Multimilionáři mi platí 500 000 Kč za členství v mém Mastermindu a vy se budete moci ode mě učit zdarma. Ne, je to lepší. Budete se ode mě učit a vydělávat si. Hodně. Více než 98 % všech zaměstnanců v ČR. Kdo jsem já? Asi mě znáte.
Jmenuji se Honza Nedvěd a lidé mě také znají pod pseudonymem Honza z Inizia. Zaměstnávám 80 lidí a moje produkty si kupuje více než 50 000 lidí na třech kontinentech. Napsal jsem knihu o marketingu a prodeji, kterou si koupilo a nechalo poslat přes 30 000 čtenářů.
Vy nyní čtete čtvrtý odstavec, což o vás vypovídá, že nejste povrchní člověk, který pouze sjíždí nadpisy. Za to vám gratuluji a zároveň chci říct, že si vaší pozornosti opravdu velmi vážím. Obdivuji všechny poctivé podnikatele a chci jim pomáhat, aby se jim dařilo v životě co nejvíc. Já totiž upřímně věřím, že podnikatelé jsou jediní lidé, kteří opravdu ve velkém změní tento svět k lepšímu. A proto jsem se rozhodl, že jim budu sloužit.
Je to moje mise a nejdůležitější úkol, který jsem přijal, že na tomto světě budu vykonávat s výjimkou péče o moji vlastní rodinu (mám ženu a dvě malé holčičky, které miluji víc než vše).
Teď... budeme se bavit o prodeji. Schopnosti prodávat a vydělávat peníze.
Zjistil jsem, že jsem v prodeji dobrý, aniž bych jej kdy studoval.
Přirozeně mi to šlo a nevěděl jsem, čím to je. Teď už to vím...
Jmenuje se Joe Girard a Guinessova kniha rekordů jej oficiálně prohlásila za nejlepšího obchodníka na světě. Naučíme se teď od něj 3 věci:
1️⃣ "Výtah k úspěchu nefunguje. Musíte jít po schodech!"
Skvělá zpráva je, že úspěch je zasloužený. Pokud člověk trénuje a pracuje na sobě, bude se zákonitě zlepšovat. Jak mi říká můj tenisový trenér (a já jsem příšerný hráč, takže pro něj mějte prosím pochopení): "Honzo, ani ty nejsi tak netalentovaný, aby ses nezlepšil poté, co odehraješ 100 000 úderů."
2️⃣ Abyste prodali, musíte být člověk, se kterým je lidem dobře.
Prodej je o člověku mnohem více než o produktu a nabídce. Pokud se s vámi budu cítit dobře, budu od vás chtít nakupovat. Narazit na skvělého člověka je vzácné a pokud už někdy na takového narazím, budu si jej chtít ve své blízkosti udržet další desítky let.
3️⃣ Nejlépe je člověku s osobou, která jej má ráda!
Z výše uvedeného vyplývá fascinující a skvělá zpráva: pokud budete mít lidi rádi, oni budou mít rádi vás a budou od vás nakupovat. Pak se stanete skvělým obchodníkem.
Joe Girard zdůrazňoval důležitost skutečného oblíbení lidí pro úspěch v prodeji.
Proslul výrokem: "Můžete prodat cokoli komukoli, pokud je skutečně máte rádi." Tento citát odráží jeho přesvědčení, že budování skutečných vztahů a projevování autentického zájmu o zákazníky jsou klíčové pro úspěch v prodeji.
Když za Girardem přišel zákazník, Joe mu okamžitě nabídl levnější variantu:
"Ale pane, nepotřebujete takto drahý produkt. Pro váš účel bude úplně stačit tato varianta, která stojí o 29 dolarů méně." říkával Girard a jeho kolegové si ťukali na čelo. Vždyť přišel o možnost prodat za více peněz a tak získat vyšší provizi. Jenže pak se začalo dít něco fascinujícího...
...zákazníci se k Girardovi vraceli 30x(!!) častěji než k jeho kolegům.
Joe Girard byl výjimečně úspěšnější než ostatní prodejci ve své společnosti a je uznáván jako jeden z nejlepších prodejců všech dob. Byl opakovaně jmenován "nejlepším prodejcem světa" Guinnessovou knihou rekordů během své kariéry.
Ve svém nejlepším roce prodal Girard 1 425 aut v autosalonu Chevrolet, což v průměru odpovídá asi 6 autům denně – což je pozoruhodné, vezmeme-li v úvahu, že průměrný prodejce může prodat asi 4 až 6 aut měsíčně. Jeho úspěch byl nejen daleko nad jeho kolegy v autosalonu, ale stanovil standard, který byl prakticky nepřekonatelný v globálním průmyslu auto prodeje.
Nebyl jsem nejlepší student.
Nechci se teď shazovat. Byl jsem chytré dítě. Jen mi to nešlo v nějakých předmětem, protože jsem neudržel pozornost.
Jiné děti vydrží hodiny počítat matematické příklady a mají to rády... to nebyl můj případ.
Zkrátka každý se narodí s různou sadou dovedností a předpokladů a pokud je někdo od přírody nastavený tak, že skvěle plní zadané početní úkoly nebo se rád a bezvadně nazpaměť učí z knih lidskou anatomii, klobouk dolů před ním - je to ideální materiál na studium medicíny nebo ČVUT. Já takový ale nejsem a nikdy jsem nebyl. Ve škole jsem trochu trpěl.
Zjistil jsem, že můj talent spočívá jinde.
Dokážu mluvit s lidmi a mám je rád. Upřímně je mám rád a chci jim z hloubi srdce pomáhat.
Někteří mrzouti si chtějí myslet, že lidé jsou zlí. Já věřím tomu, že lidé jsou hlavně dobří a chci jim pomoct. A zvlášť podnikatelům, které mám ze všech nejraději.
Až mnohem mnohem později v životě jsem zjistil, že je toto ideální konfigurace pro prodej.
A spíše omylem jsem přišel na to, že lidé, kteří ovládají schopnost mít rád lidi a dokázat s nimi empaticky mluvit, si vydělávají více peněz než doktoři, právníci i inženýři.
Pokud jste dočetli až sem, tak jste dokázali, že ve skutečnosti umíte dotahovat věci a udržet pozornost - pokud vás daná věc zajímá, že? Z mých dat se ukazuje, že pouze 10 % návštěvníků stránky dočte na tuto řádku. Pokud tedy čtete tuto informaci, kterou schválně nijak graficky nezvýrazňuji, znamená to, že jste na tom nyní s pozorností lépe než 90 % lidí - a narazili jste na něco, co vás baví.
Pak by vás mohlo zajímat i něco dalšího.
Čekám, že touto dobou nějaký šikovný a soutěživý člověk řekne “už dost” současném stavu a bude se chtít posunout o jeden shod na cestě za úspěchem. Já bych velmi rád podal ruku a tento schod vyšel spolu s vámi...
Jsem tu, abych jim řekl, že jsem zde s otevřenou náručí pro všechny, kteří chtějí dokázat sami sobě, že dokáží být úspěšní, mají hlad a chtějí pracovat - a taky si zařídit (velmi) slušné živobytí díky etické práci, která pomáhá lidem.
Hledám pro naši skupinu INIZIO, do které patří služby jako software Konverzky*, Collabim, Mioweb, Notifikuj nebo FAPI.cz několik mladých nadějí. Možná vás. Chtěl bych vás totiž zvážit pro práci strategického obchodního konzultanta.
Jinými slovy, budete prodávat a budete mít rád lidi.
Hledám nyní pouze 3 konzultanty, protože naše kapacita trénovat nováčky je omezená, protože tréninky jsou individuální a z velké části formou 1-na-1, což se dá těžko nafukovat.
Jakmile získáme potřebné množství uchazečů, toto výběrové řízení ukončíme, což může být každým dnem. Jednejte nyní.
Ozvi se nám. Připoj CV, motivační dopis a konkrétní výsledky, na které jsi hrdý.
Tahle práce Ti může změnit život.
Benefity
Vzdělávací kurzy, školení
Zdravotní volno/sickdays
Možnost občasné práce z domova
Občerstvení na pracovišti
Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Kafetérie
Mobilní telefon
Možnost si napracovat hodiny
Individuální rozvržení pracovní doby
Provize z prodeje
Firemní akce
Bonusy/prémie
Flexibilní začátek/konec pracovní doby
Profesní/osobní kouč
Notebook
Informace o pozici
INIZIO Internet Media s.r.o.
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Čeština (Výborná)
Ekonomika a podnikové finance, Marketing, Prodej a obchod , Project Manager, Analytik prodeje, Key Account Manager, Obchodní ředitel/manažer
Práce na plný úvazek
Na dobu neurčitou
pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO)
Zaměstnavatel
Pozice je vhodná i pro absolventy.
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pošleme Vám obdobné nabídky