Přihlásit

Asistent obchodního ředitele

Společnost

Business Complex TITANIUM

Odpovědět Odpovědět Uložit nabídku Uložit nabídku

Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.

Hotovo! Nabídku jsme poslali na e-mail .
Teď už stačí jen odpovědět.

Poslat nabídku na e-mail

Kam vám můžeme nabídku Asistent obchodního ředitele u Business Complex TITANIUM poslat?

Zadejte správný formát e-mailu
Nepovedlo se odeslat e-mail. Zkontrolujte, prosím, e-mailovou adresu a zkuste to znovu.

Za účelem zaslání pracovní nabídky budou společnosti ze skupiny Alma Career zpracovávat Vámi zadaný e‑mail. Zobrazit méněZobrazit více | Podmínky služby

Potvrzením odeslání poskytujete společnostem ze skupiny Alma Career, jako společným správcům, své osobní údaje za účelem zaslání pracovní nabídky na portálu Jobs.cz.

V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte příslušná práva: (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.

Alma Career
Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, Česko, IČO: 264 41 381
Alma Career Slovakia s.r.o., Pribinova 19, 811 09 Bratislava, Slovensko, IČO: 35 800 861
Alma Career Poland Sp. z o.o., Przeskok 2, 00-032 Varšava, Polsko, KRS 0000988078

Další informace o zpracování údajů jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.

Úvodní představení

TITANIUM je leader na trhu v oblasti customer well-being a poskytuje 50,000m2 kancelářských ploch a zároveň veškeré služby obvyklé na úrovni 5* hotelů a nadstandard v podobě Business Concierge Service. Od služeb jako recepce 24/7, on-site Property a Facility managerů, luxusních reprezentativních prostor, restaurací, bankovních a poštovních služeb, parkingu s nabíjením pro EV, fitness, až po limousine servisu a mnohé další.

Pracovní nabídka

Hledáme ambiciózního a vysoce organizovaného člověka, který chce být součástí malého, výkonného týmu stojícího za nejmodernějším kancelářským developmentem v Brně.


Budete pracovat po boku ředitele pronájmu a dohlížet na to, aby celý proces pronájmu kancelářských prostor probíhal hladce, profesionálně, rychle a spolehlivě – s cílem efektivně obsazovat prostory a poskytovat klientům 5★ úroveň služeb. Vaší rolí bude udržet perfektní pořádek ve všech podkladech, nabídkách a dokumentaci pro potencionální klienty, pravidelně aktualizovat data, sledovat stav jednání a zajistit vše potřebné pro schůzky a prohlídky. Budete spolupracovat na space-planech, dispozičních návrzích, podkladech pro klienty a koordinaci výstavby fit-outů s dodavateli v rámci realizace.


Pozice kombinuje organizaci a administrativu, ale také estetické a prostorové vnímání a schopnost porozumět základním technickým i finančním souvislostem.


Vše potřebné Vás naučíme — důležitá je energie, disciplína, pečlivost, estetický cit a precizní organizovanost.


Pokud chcete být v centru dění, přemýšlet jako developer a podílet se na rozvoji špičkového kancelářského projektu, ozvěte se. Tato role je výjimečná příležitost stát se součástí profesionálního development týmu a odstartovat kariéru v leasingu, developmentu a projektovém řízení.


Níže naleznete formální soupis hlavních bodů pozice:


Náplň práce

•administrativní a organizační podpora ředitele pronájmu

•správa a aktualizace databází, nabídek a dokumentace

•koordinace schůzek, prohlídek a úkolů v rámci leasingového procesu

•příprava podkladů pro prezentace, nabídky a smlouvy

•evidence průběhu jednání a follow-up komunikace

•spolupráce na space-planech a dispozičních návrzích

•koordinace podkladů pro klienty (vizualizace, materiály, budgety)

•asistence při koordinaci dodavatelů při fit-out realizaci

•podpora marketingových aktivit a firemních prezentací

•ad-hoc projektové úkoly a reporting



Požadavky

•výborné organizační a administrativní schopnosti

•samostatnost, pečlivost a schopnost dotahovat věci do konce

•reprezentativní vystupování a dobrá komunikace

•estetické a prostorové vnímání

•základní technicko-logické myšlení a zájem učit se technické souvislosti

•pokročilá práce s MS Office (Word, Excel, PowerPoint)

•čeština rodilý mluvčí, dobrá úroveň angličtiny výhodou


Výhodou:

•práce s video editory a grafickými programy photoshop/lightroom/canva atd.

•práce s technikými programi AutoCad atd.



Co nabízíme

•přímou spolupráci s vedením development projektu

•možnost rychlého růstu v rámci leasingu a projektového managementu

•špičkové pracovní prostředí v centru Brna, v nejluxusnější budově Titanium TOWER boutique

•přístup k prémiovým klientům a jedinečným projektům

•samostatnost a přímý vliv na výsledky projektu

•přátelské, profesionální prostředí a vysoký pracovní standard

•firemní telefon a notebook samozřejmě i k soukromým účelům

•standardní zaměstnanecké benefity - 5 týdnů dovolené, sickdays, stravenky, akce…

Informace o pozici

Společnost

Business Complex TITANIUM

Požadované vzdělání

Vzdělání není podstatné

Požadované jazyky

Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Pokročilá)

Zařazeno

Administrativa , Asistent/asistentka

Typ pracovního poměru

Práce na plný úvazek

Délka pracovního poměru

Na dobu neurčitou

Typ smluvního vztahu

pracovní smlouva

Zadavatel

Zaměstnavatel

Odpovědět Odpovědět Uložit nabídku Uložit nabídku

Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.

Hotovo! Nabídku jsme poslali na e-mail .
Teď už stačí jen odpovědět.

Poslat nabídku na e-mail

Kam vám můžeme nabídku Asistent obchodního ředitele u Business Complex TITANIUM poslat?

Zadejte správný formát e-mailu
Nepovedlo se odeslat e-mail. Zkontrolujte, prosím, e-mailovou adresu a zkuste to znovu.

Za účelem zaslání pracovní nabídky budou společnosti ze skupiny Alma Career zpracovávat Vámi zadaný e‑mail. Zobrazit méněZobrazit více | Podmínky služby

Potvrzením odeslání poskytujete společnostem ze skupiny Alma Career, jako společným správcům, své osobní údaje za účelem zaslání pracovní nabídky na portálu Jobs.cz.

V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte příslušná práva: (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.

Alma Career
Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, Česko, IČO: 264 41 381
Alma Career Slovakia s.r.o., Pribinova 19, 811 09 Bratislava, Slovensko, IČO: 35 800 861
Alma Career Poland Sp. z o.o., Przeskok 2, 00-032 Varšava, Polsko, KRS 0000988078

Další informace o zpracování údajů jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.

Kontaktní údaje

Pošleme Vám obdobné nabídky

Vytvořením upozornění na nabídky poskytujete společnostem ze skupiny Alma Career, jako společným správcům, své osobní údaje za účelem usnadnění získání nových pracovních nabídek na portálu Jobs.cz.

V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům; (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů; (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně; (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech; (v) na přenositelnost údajů; (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků; (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.

Alma Career
Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, Česko, IČO: 264 41 381
Alma Career Slovakia s.r.o., Pribinova 19, 811 09 Bratislava, Slovensko, IČO: 35 800 861
Alma Career Poland Sp. z o.o., Przeskok 2, 00-032 Varšava, Polsko, KRS 0000988078

Další informace o zpracování údajů jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.