Business Complex TITANIUM
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Úvodní představení
TITANIUM je leader na trhu v oblasti customer well-being a poskytuje 50,000m2 kancelářských ploch a zároveň veškeré služby obvyklé na úrovni 5* hotelů a nadstandard v podobě Business Concierge Service. Od služeb jako recepce 24/7, on-site Property a Facility managerů, luxusních reprezentativních prostor, restaurací, bankovních a poštovních služeb, parkingu s nabíjením pro EV, fitness, až po limousine servisu a mnohé další.
Pracovní nabídka
Hledáme ambiciózního a vysoce organizovaného člověka, který chce být součástí malého, výkonného týmu stojícího za nejmodernějším kancelářským developmentem v Brně.
Budete pracovat po boku ředitele pronájmu a dohlížet na to, aby celý proces pronájmu kancelářských prostor probíhal hladce, profesionálně, rychle a spolehlivě – s cílem efektivně obsazovat prostory a poskytovat klientům 5★ úroveň služeb. Vaší rolí bude udržet perfektní pořádek ve všech podkladech, nabídkách a dokumentaci pro potencionální klienty, pravidelně aktualizovat data, sledovat stav jednání a zajistit vše potřebné pro schůzky a prohlídky. Budete spolupracovat na space-planech, dispozičních návrzích, podkladech pro klienty a koordinaci výstavby fit-outů s dodavateli v rámci realizace.
Pozice kombinuje organizaci a administrativu, ale také estetické a prostorové vnímání a schopnost porozumět základním technickým i finančním souvislostem.
Vše potřebné Vás naučíme — důležitá je energie, disciplína, pečlivost, estetický cit a precizní organizovanost.
Pokud chcete být v centru dění, přemýšlet jako developer a podílet se na rozvoji špičkového kancelářského projektu, ozvěte se. Tato role je výjimečná příležitost stát se součástí profesionálního development týmu a odstartovat kariéru v leasingu, developmentu a projektovém řízení.
Níže naleznete formální soupis hlavních bodů pozice:
Náplň práce
•administrativní a organizační podpora ředitele pronájmu
•správa a aktualizace databází, nabídek a dokumentace
•koordinace schůzek, prohlídek a úkolů v rámci leasingového procesu
•příprava podkladů pro prezentace, nabídky a smlouvy
•evidence průběhu jednání a follow-up komunikace
•spolupráce na space-planech a dispozičních návrzích
•koordinace podkladů pro klienty (vizualizace, materiály, budgety)
•asistence při koordinaci dodavatelů při fit-out realizaci
•podpora marketingových aktivit a firemních prezentací
•ad-hoc projektové úkoly a reporting
⸻
Požadavky
•výborné organizační a administrativní schopnosti
•samostatnost, pečlivost a schopnost dotahovat věci do konce
•reprezentativní vystupování a dobrá komunikace
•estetické a prostorové vnímání
•základní technicko-logické myšlení a zájem učit se technické souvislosti
•pokročilá práce s MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
•čeština rodilý mluvčí, dobrá úroveň angličtiny výhodou
Výhodou:
•práce s video editory a grafickými programy photoshop/lightroom/canva atd.
•práce s technikými programi AutoCad atd.
⸻
Co nabízíme
•přímou spolupráci s vedením development projektu
•možnost rychlého růstu v rámci leasingu a projektového managementu
•špičkové pracovní prostředí v centru Brna, v nejluxusnější budově Titanium TOWER boutique
•přístup k prémiovým klientům a jedinečným projektům
•samostatnost a přímý vliv na výsledky projektu
•přátelské, profesionální prostředí a vysoký pracovní standard
•firemní telefon a notebook samozřejmě i k soukromým účelům
•standardní zaměstnanecké benefity - 5 týdnů dovolené, sickdays, stravenky, akce…
Informace o pozici
Business Complex TITANIUM
Vzdělání není podstatné
Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Pokročilá)
Administrativa , Asistent/asistentka
Práce na plný úvazek
Na dobu neurčitou
pracovní smlouva
Zaměstnavatel
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Kontaktní údaje
Pošleme Vám obdobné nabídky