Vistra Corporate Services s.r.o.
35 000 – 45 000 Kč
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pracovní nabídka
Hledáme spolehlivou a organizovanou osobnost, která se stane srdcem naší kanceláře.
Na této pozici budete zajišťovat plynulý chod recepce a administrativní podporu týmu, spravovat poštu, docházku a drobnou účetní agendu, komunikovat s dodavateli i klienty a podílet se na interních procesech společnosti.
Pokud máte rádi pořádek, preciznost a komunikaci s lidmi, role Front Office Administrator (Koordinátorka kanceláře) je pro vás ideální kombinací administrativní i organizační práce v profesionálním prostředí.
Náplň práce
Zpracování příchozí a odchozí pošty
Docházka a jazykové kurzy
Mzdová a účetní administrativa
Správa datových schránek
Podpora při náboru nových zaměstnanců
Správa kanceláře a kancelářských potřeb
Správa sídel společností
Archivace, BOZP a inventury pokladny
Pokladna klientů / denní bankovní a platební operace
Fakturace a upomínky
Benefity
Mobilní telefon
Vzdělávací kurzy, školení
Stravenky/příspěvek na stravování
Firemní akce
Dovolená 5 týdnů
Bonusy/prémie
Zdravotní volno/sickdays
Příspěvek na dopravu
Občerstvení na pracovišti
Notebook
Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Informace o pozici
Vistra Corporate Services s.r.o.
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)
Administrativa, Ekonomika a podnikové finance , Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Office Manager, Pracovník back office
Práce na plný úvazek
pracovní smlouva
Zaměstnavatel
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Kontaktní údaje
Pošleme Vám obdobné nabídky