myHeRoes
20 000 – 30 000 Kč
Do 2 týdnů dostanete odpověď
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pracovní nabídka
Do našeho týmu hledáme spolehlivého a samostatného kolegu/kolegyni na pozici Office Manager / Administrativní podpora, který/á zajistí hladký chod administrativy, kanceláře a podpůrných procesů v naší technologické společnosti.
Náplň práce:
Požadujeme:
Nabízíme:
Benefity
Práce převážně z domova
Individuální rozvržení pracovní doby
Možnost občasné práce z domova
Vyhrazený čas na inovace
Flexibilní začátek/konec pracovní doby
Vlastní organizace náplně práce
Informace o pozici
myHeRoes
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Administrativa, Zákaznický servis , Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Fakturant/fakturantka, Office Manager, Pracovník back office
Práce na zkrácený úvazek
Na dobu určitou
pracovní smlouva
Zaměstnavatel
Pozice je vhodná i pro rodiče na mateřské a rodičovské dovolené.
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pošleme Vám obdobné nabídky