ARBES Technologies, a.s.
15 000 – 20 000 Kč
Do 2 týdnů dostanete odpověď
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Úvodní představení
▷ Více než 30 let přinášíme inovativní softwarová řešení pro banky a kapitálové trhy. Máme zde smíšený kolektiv a úsměv nás doprovází.
Pracovní nabídka
Společnost ARBES a jejich dceřiné společnosti hledá kolegu/kolegyni pro výpomoc s administrativou a s chodem kanceláře na poloviční úvazek (po, út, st) formou spolupráce na DPČ.
Tato příležitost je ideální pro někoho, kdo hledá práci na zkrácený úvazek (20 hodin týdně) a má rád rozmanitou administrativní agendu. Spolehlivost, proaktivní přístup a chuť pomáhat jsou klíčové. Nebojí se komunikovat s lidmi, ptát se a aktivně hledat řešení. Má přirozený smysl pro pořádek, umí si stanovit priority a pružně reagovat na měnící se potřeby v kanceláři.
Výčet je delší, ale věř, že jde o "semtamťuky".
Zašli nám tvůj profil ▶️ Pohovor ▶️ Zpětná vazba, Poslání nabídky ▶️ Podepsání pracovní smlouvy
Oproti jiným firmám jsme rychlejší. Tak šup posílej CV!
Těšíme se na tebe,
Petra + Valerija
#ŽijemeARBES
Benefity
Firemní akce
Bonusy/prémie
Flexibilní začátek/konec pracovní doby
Občerstvení na pracovišti
Dog-friendly office
Informace o pozici
ARBES Technologies, a.s.
Odborné vyučení bez maturity
Angličtina (Středně pokročilá)
Administrativa, Bankovnictví a finanční služby, IS/IT: Vývoj aplikací a systémů , Administrativní pracovník, Office Manager, Pracovník back office, Recepční, Referent, Vkládání dat do počítače
Práce na zkrácený úvazek
Na dobu neurčitou
dohoda o pracovní činnosti (DPČ), jiné
Zaměstnavatel
Pozice je vhodná i pro absolventy.
Pozice je vhodná i pro rodiče na mateřské a rodičovské dovolené.
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Kontaktní údaje
Pošleme Vám obdobné nabídky