LAWYA, advokátní kancelář s.r.o.
220 – 250 Kč
Pracovní nabídka
Proč?
Máme u nás mnoho šikovných a zkušených administrátorů veřejných zakázek, kteří perfektně ovládají pravidla zadávání veřejných zakázek a vedení projektů. Aby se mohli na sto (dvacet 😊) procent věnovat klientům, potřebují k ruce administrativní podporu. Může to být kdokoli s alespoň nějakou zkušeností v administrativě, kdo chce poznat svět veřejných zakázek. Proč? Veřejné zakázky jsou krásné. Veřejné zakázky jsou úžasně rozmanité. Veřejné zakázky jsou věčné. A my jsme v nich dobří. Máme toho hodně za sebou (a věříme, že ještě více před sebou 😊). Naši zakázkoví matadoři působí v oblasti veřejných zakázek už víc než 15 let, prakticky od profesních plenek, píšou odborné články, vystupují na odborných konferencích i v televizi. Proto máme co nabídnout. Práce je stále hodně a potřebujeme rozšířit svůj tým.
Koho hledáme?
Hledáme administrativní podporu pro jednoho až dva administrátory veřejných zakázek. Neočekáváme, že nový kolega či kolegyně bude znát svět veřejných zakázek, nicméně je nutné, aby měl či měla zkušenosti z administrativy. Nejdůležitější je pro nás pečlivost, zodpovědnost, dotahování úkolů do konce, schopnost rozvrhnout si práci a dodržovat termíny. Hlavní náplní práce budou dílčí úkoly od administrátorů, zejména se bude jednat o vedení spisů, kontrolu dokumentů, vyplňování formulářů, hlídání elektronických nástrojů, evidenci lhůt (a související popohánění kolegů, aby lhůtu neprošvihli). Někdy lhůty opravdu tlačí, je nutné je dodržet, mohou tak vznikat stresující situace. Určitá míra odolnosti je proto nutná 😊. Na začátku předpokládáme spolupráci na DPČ v rozsahu 15-20 hodin týdně. Po zapracování bude možné se dohodnout na částečném úvazku (polovičním i tříčtvrtinovém), časem i na plném. Velkou část práce je možné dělat i z domu, nicméně budeme rádi, pokud se alespoň dvakrát týdně potkáme v naší kanceláři v Žabovřeskách. Máme pochopení, když se kolega či kolegyně potřebuje během dne postarat o svou rodinu, nebo když musí z důvodu onemocnění zůstat s nějakým členem rodiny neplánovaně doma.
Kdo jsme?
Naše skupina LAWYA vznikla v roce 2013 a hned od začátku je velmi aktivní v oblasti veřejných zakázek. Od té doby jsme se podíleli na administraci bezmála dvou tisíc zadávacích a výběrových řízení. Založili jsme Unii administrátorů veřejných zakázek (UNIAVEZ). Nového kolegu či kolegyni hledáme do společnosti LAWYA, advokátní kancelář s.r.o. Advokátní kancelář má generální praxi, kromě veřejných zakázek se soustředí zejména na poradenství pro veřejnou a korporátní sféru, nicméně zabývá se i dalšími oblastmi práva, např. právem občanským, trestním a rodinným. Zajímáme se o skutečné potřeby našich klientů a hledáme řešení šitá na míru. Žádný klient není pro nás jen dalším kusem práce, ale rovnocenným partnerem, kterému věnujeme maximum naší energie a času. Další naše sesterské společnosti se zabývají ochranou osobních údajů, vzděláváním a zpracováním účetnictví. Aktuálně náš tým tvoří 30 kolegů, máme kancelář v Brně a v Praze.
V kanceláři se snažíme dodržovat základní pracovní dobu od 9 do 16, jinak si každý zaměstnanec volí zbytek pracovní doby dle svých preferencí. Respektujeme volný čas a netrávíme v kanceláři večery nebo víkendy, zároveň však dbáme na spokojenost klienta a dodržování lhůt a víme, že někdy je nutné zatnout zuby, pracovat o něco déle a práci dotáhnout do zdárného konce. Proto kolegové musí počítat s tím, že pracovní nasazení je vysoké a že budou mít na starosti najednou třeba 10 různých projektů v různé fázi a pro různé zadavatele. Nadstandardní pracovní nasazení umíme ocenit (v benefitech i finančně).
Naši kolegové pracují na velmi zajímavých projektech, mezi které můžeme zařadit např. výstavbu prvoligového fotbalového stadionu, městského zimního stadionu, městských lázní, rekonstrukci rozličných známých památek včetně památky zapsané v UNESCO či výměnu osvětlení v jednom z nejkrásnějších historických divadel v ČR. Podílíme se na zvelebování různých městských částí v Brně a v Praze, ale i mnoha dalších měst a obcí napříč ČR. Spolupracujeme rovněž s podnikateli, kteří čerpají dotace na inovace ve svých podnicích, nezřídka se proto máme šanci podívat do výroby rozličných produktů. Radíme i dodavatelům s účastí v zadávacích řízeních.
Co požadujeme?
· Pečlivost a zodpovědnost
· Výbornou znalost českého jazyka
· Zkušenost z administrativy
· Dobrou znalost práce s počítačem (zejm. formátování v MS Word)
· Samostatnost, schopnost komunikace, odolnost (někdy nás termíny hodně tlačí), spolehlivost, loajalitu, dotahování úkolů do konce
· Výhodou je praxe v oblasti veřejných zakázek
· Ideálně řidičský průkaz skupiny B (občas je třeba zajet ke klientovi)
· Čistý trestní rejstřík
Co nabízíme?
· Příjemné pracovní prostředí v secesní vile v Brně – Žabovřeskách
· Přátelské a neformální zázemí, mladý kolektiv, občerstvení na pracovišti (ovoce, sladkosti, pomazánky, káva různých druhů, čaj atd.), firemní akce (šéfové grilují maso i vegan výrobky, smaží palačinky, pečou koláče a dorty, chladí slivovici a míchají drinky...+ umíme vyhovět rozličným potravinovým intolerancím)
· Výuku cizího jazyka na pracovišti (nyní na výběr angličtina, němčina, francouzština, španělština, italština)
· Flexibilní pracovní dobu, sick days a home office
· Možnost půjčit si firemní auto pro vlastní potřebu
· Notebook i pro soukromé užití
· Základní odměnu (v závislosti na domluvě a předchozí praxi, předpoklad nástupní odměny 220-250 Kč za hodinu) + dle výkonu pravidelné prázdninové a vánoční odměny a mimořádné odměny (např. za přivedené klienty)
· Další vzdělávání v rámci interních i externích kurzů
· Nástup co nejdříve
Pokud Vás naše nabídka zaujala, pošlete svůj životopis a pár řádků o tom, proč u nás chcete pracovat.
Benefity
Vzdělávací kurzy, školení
Individuální rozvržení pracovní doby
Firemní akce
Bonusy/prémie
Možnost občasné práce z domova
Flexibilní začátek/konec pracovní doby
Notebook
Občerstvení na pracovišti
Vlastní organizace náplně práce
Dog-friendly office
Informace o pozici
LAWYA, advokátní kancelář s.r.o.
Čeština (Výborná)
Administrativa, Právní služby, Služby , Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Pracovník back office, Vkládání dat do počítače
Brigáda
dohoda o pracovní činnosti (DPČ)
1.12.2025 – 30.11.2026
Zaměstnavatel
Pozice je vhodná i pro OZP, s docházením do firmy. Vhodné i pro: tělesně postižení, ostatní.
Pozice je vhodná i pro rodiče na mateřské a rodičovské dovolené.
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pošleme Vám obdobné nabídky