GIT Consult Czech s.r.o.
Do 2 týdnů dostanete odpověď
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Úvodní představení
GIT Consult je personálně poradenskou společností a v procesu náboru zaměstnanců zastává roli nezávislého poradce.
GIT si udržuje dlouholeté know-how v oblasti náboru specialistů, a to od roku 2000.
Pracovní nabídka
Hledáte stabilní zaměstnání s pestrou pracovní náplní? Pokud ano, zašlete nám životopis a staňte součástí týmu Yello, (dceřiná společnost PRE), který dává energii nový rozměr!
Datum nástupu: Pozice je určena pro novou pobočku v Nymburce, jejíž otevření je plánováno na únor/březen 2026. Možnost nástupu nabízíme již od listopadu nebo prosince 2025, s tím, že do doby otevření pobočky bude nutné dojíždět na centrálu společnosti v Praze.
Jak to v Yello funguje?
- Pracovní doba činí 7,5 h/den v pracovních dnech PO-PÁ
- Oddělení funguje v čase od 9:00 do 17:00
- Po nástupu probíhá řádné zaškolení a poskytnutí potřebných informací k vykonávané práci
Nabízíme:
- Plný úvazek s pracovní dobou 7,5 hodiny/denně
- Pracovní smlouvu na dobu 1 roku s možností dlouhodobé spolupráce
- Nástupní mzdu 32.000 Kč s navýšením po zkušební době na 34.000 Kč
- Bonusy po zapracování - průměrně 5 000 Kč měsíčně
- 170 Kč stravenky
- 5 týdnů dovolené, 4 sick day
- Příjemné pracovní prostředí v nových prostorech společnosti
Jaká bude vaše pracovní náplň?
Budete součástí týmu, který má na starosti péči o stávající zákazníky. Pracovní náplň se skládá z telefonické/emailové komunikace se stávajícími zákazníky:
- jednoduchá administrativa/zadávání dat do interního systému
- kontrola náležitostí dokumentace před dalším zpracováním
- telefonická/emailová komunikace s klienty společnosti na každodenní úrovni
- práce s interní databází v SAP
Koho hledáme?
- Kolegu s výbornými komunikačními dovednostmi a klientským přístupem, který má zájem o dlouhodobou spolupráci
- Uchazeče s ukončeným středoškolským vzděláním s maturitou
- Spolupracovníka s plynulou znalostí českého jazyka
- Běžného uživatele PC (MS Office, e-mailová komunikace, internet)
-Týmového hráče s proaktivním přístupem a chutí učit se nové věci
Těšíme se na vaše reakce! Garantujeme zpětnou vazbu na každý zaslaný životopis.
Benefity
Stravenky/příspěvek na stravování
Dovolená 5 týdnů
Bonusy/prémie
Zdravotní volno/sickdays
Občerstvení na pracovišti
Informace o pozici
GIT Consult Czech s.r.o.
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Administrativa, Zákaznický servis , Administrativní pracovník, Vkládání dat do počítače, Pracovník back office, Pracovník call centra
Práce na plný úvazek
Na dobu určitou
pracovní smlouva
Personální agentura
Pozice je vhodná i pro absolventy.
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Kontaktní údaje
Pošleme Vám obdobné nabídky