MIDESTA, s.r.o.
27 000 – 32 000 Kč
Do 2 týdnů dostanete odpověď
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pracovní nabídka
Co vás čeká
Do našeho kolektivu hledáme administrativního pracovníka/ci na úseku Sekretariátu. Náplní práce na této pozici je komunikace s klienty a obchodními partnery, starost o zázemí společnosti, příprava podkladů pro soudní jednání, insolvenční řízení a začlenění se do dalších činností souvisejících s vymáháním pohledávek. Nejsme a nefungujeme jako call centrum.
Jsme společnost MIDESTA, s.r.o., která se již přes 18 let pohybuje na finančním trhu v oblasti správy a vymáhání pohledávek. Od roku 2013 jsme zároveň správci pohledávkového portfolia společnosti IFIS investiční fond, a.s.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
Vyžadujeme minimálně SŠ vzdělání, dobrou znalost práce na PC, samostatnost, časovou flexibilitu, příjemné vystupování, komunikativnost.
Výhodou bude, pokud budete umět
Znalost cizího jazyka a oboru vymáhání pohledávek výhodou.
Co vám můžeme nabídnout
Práce na HPP, zázemí stabilní společnosti, práce v dobrém kolektivu, odpovídající finanční ohodnocení, zaměstnanecké benefity (stravenky, teambuildingy, školení, sick days).
Nástup možný ihned.
Benefity
Vzdělávací kurzy, školení
Stravenky/příspěvek na stravování
Firemní akce
Zdravotní volno/sickdays
Možnost občasné práce z domova
Flexibilní začátek/konec pracovní doby
Informace o pozici
MIDESTA, s.r.o.
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Čeština (Výborná), Angličtina (Mírně pokročilá)
Administrativa, Bankovnictví a finanční služby, Právní služby , Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Pracovník back office, Recepční, Specialista pohledávek
Práce na plný úvazek
Na dobu určitou
pracovní smlouva
Zaměstnavatel
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pošleme Vám obdobné nabídky