
AUREL CZ s.r.o.
Do 2 týdnů dostanete odpověď
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Úvodní představení
AUREL je partnerem automobilového průmyslu s více než 30letými zkušenostmi s podporou svých klientů při vývoji produktů, poskytováním návrhových, inženýrských, testovacích a homologačních služeb. AUREL má více než 250 kvalifikovaných odborníků působících v celé Evropě, a to zabezpečuje, že naši klienti dostanou řešení na míru s vysokou přidanou hodnotou.
Pracovní prostředí zakládáme na důvěře, spolehlivosti, flexibilitě a otevřenosti novým myšlenkám. Pokud jsou Vám tyto hodnoty blízké, pošlete nám CV a rádi se s Vámi setkáme osobně.
Pracovní nabídka
Hledáme komunikativního a pečlivého Specialistu Back Office, který se stane klíčovou oporou našeho obchodního týmu.
Vaším hlavním úkolem bude podpora obchodních aktivit – od přípravy nabídek, přes správu zákaznické databáze CRM, až po každodenní komunikaci se zákazníky a koordinaci napříč odděleními. Hledáme někoho, kdo má smysl pro detail, rád komunikuje a chce být součástí prostředí, kde obchod a technologie jdou ruku v ruce.
Co vás čeká
• Podpora obchodního týmu – příprava nabídek, sledování poptávek, komunikace se zákazníky
• Průzkum trhu a identifikace nových obchodních příležitostí
• Aktivní oslovování potenciálních klientů (telefonicky i e-mailem)
• Koordinace mezi obchodem, nákupem a dalšími odděleními ve skupině
• Správa CRM systému a obchodních databází
• Příprava prezentací, reportů a podkladů pro vedení
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
• VŠ vzdělání (ideálně ekonomického nebo technického směru)
• Výborné komunikační a organizační schopnosti
• Proaktivní přístup, samostatnost a orientaci na výsledek
• Zkušenosti z B2B prostředí (výhodou technický nebo průmyslový segment)
• Znalost MS Office a CRM systémů
• Plynulá znalost angličtiny i němčiny – podmínkou
• Schopnost pracovat pod tlakem a zvládat více úkolů najednou
Co vám můžeme nabídnout
• Pracovní smlouvu na dobu neurčitou
• Flexibilní pracovní dobu a možnost občasného home office
• Atraktivní finanční ohodnocení a výkonnostní prémie
• Možnosti vzdělávání a jazykových kurzů
• Bohatý balíček benefitů: 13. mzda, příspěvek na stravování, penzijní připojištění, až 8 dní volna navíc, Multisport karta a další
O firmě
Benefity
Mobilní telefon
Vzdělávací kurzy, školení
Stravenky/příspěvek na stravování
Dovolená 5 týdnů
13. plat
Bonusy/prémie
Možnost občasné práce z domova
Flexibilní začátek/konec pracovní doby
Notebook
Příspěvek na penzijní/životní připojištění
Informace o pozici
AUREL CZ s.r.o.
Vysokoškolské / univerzitní
Němčina (Středně pokročilá), Angličtina (Středně pokročilá)
Administrativa, Prodej a obchod, Zákaznický servis , Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Pracovník back office, Obchodní asistent
Práce na plný úvazek
Na dobu neurčitou
pracovní smlouva
Zaměstnavatel
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pošleme Vám obdobné nabídky