LINDSTRÖM s.r.o.
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pracovní nabídka
Tvým denním chlebem bude komunikace se zákazníky – telefonem i e-mailem, schvalování objednávek, zadávání dat do systému a úzká spolupráce s kolegy z obchodu, výroby i logistiky. Postaráš se o správné fakturace, dobropisy i zpětnou vazbu od klientů.
Hledáme spolehlivého a samostatného člověka, který:
🌟 má dobré komunikační dovednosti (psané i ústní),
🌟 dotahuje věci do konce, nenechá nic „viset ve vzduchu“,
🌟 zvládne i rušnější den s klidem a úsměvem 😊,
🌟 ovládá MS Office (Excel, PowerPoint, Teams),
🌟 má chuť se učit nové věci a přicházet s nápady na zlepšení.
Čeká Vás:
🌟 telefonické a e-mailové požadavky od zákazníků o schvalování objednávek
🌟 zadávání do interního systému o zpracování zákaznické zpětné vazby o komunikace s interními odděleními (sales, výroba, doprava atd.)
🌟 příprava fakturace, podklady, řešení faktur o vytváření dobropisů
📍 Místo výkonu práce: Olomouc
📅 Nástup: 1.1.2026
Pokud chceš dělat práci, kde vidíš výsledky hned, máš ráda/rád kontakt s lidmi a chceš být součástí týmu, který drží při sobě, napiš nám – rádi se s Tebou potkáme! 💙
Benefity
Stravenky/příspěvek na stravování
Firemní akce
Bonusy/prémie
Dovolená 5 týdnů
Notebook
Informace o pozici
LINDSTRÖM s.r.o.
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Čeština (Výborná), Angličtina (Mírně pokročilá)
Zákaznický servis , Pracovník back office, Pracovník call centra, Pracovník front office, Pracovník help desku, Pracovník reklamačního oddělení, Prodejce po telefonu/Telesales
Práce na plný úvazek
pracovní smlouva
Zaměstnavatel
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Kontaktní údaje
Pošleme Vám obdobné nabídky