Security 24/7 s.r.o.
150 Kč
Pracovní nabídka
Co vás čeká:
Nabízíme pracovní pozici: recepční administrativní budovy na Praze 3 Žižkov.
Náplní práce je: zajištění bezproblémového chodu recepce, poskytování informací návštěvníkům a klientům, vydávání návštěvnických karet, přijímání a přepojování telefonních hovorů, zpracování pošty a zásilek, drobná administrativní činnost, komunikace se správou budovy.
Pracovní doba: 08:00 - 16:00 hod. Směny jsou od pondělí do pátku.
Co od Vás očekáváme:
- Věk min. 18 let
- Čistý trestní rejstřík
- Základní znalost AJ (na komunikativní úrovni)
- Základní znalost MS Office (Word, Excel, Outlook)
- Příjemné a reprezentativní vystupování
- Spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost
- Proaktivní a komunikativní přístup
- Dobré komunikační schopnosti
Co Vám můžeme nabídnout:
- Týdenní zálohu na mzdu
- Plánování směn dle Vaší potřeby
- Pracovní výstroj zdarma
- Komplexní zaškolení
- Příjemné pracovní zázemí a přátelský kolektiv
- Jistota dlouhodobé spolupráce
- DPP / DPČ
Odměna 150 Kč/hod.
Nástup je možný ihned!
Informace o pozici
Security 24/7 s.r.o.
Čeština (Základní) nebo Angličtina (Mírně pokročilá)
Administrativa, Ostraha a bezpečnost , Administrativní pracovník, Recepční
Brigáda
dohoda o pracovní činnosti (DPČ), dohoda o provedení práce (DPP)
23.10.2025 – 31.12.2026
Zaměstnavatel
Pozice je vhodná i pro OZP, s docházením do firmy. Vhodné i pro: mentálně postižení, tělesně postižení, ostatní.
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pošleme Vám obdobné nabídky