Etincelle
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Úvodní představení
Skupina sociálních podniků Etincelle sdružuje dvacítku provozoven ve Středočeském a Jihočeském kraji a v Praze. Máme kavárny, bistra, pekárnu, úklidové týmy a spoustu dalších důležitých projektů. Kromě zdravých profesionálů - baristů, pekařů, cukrářů, sociálních pracovníků a dalších profesí - zaměstnáváme také na 200 lidí se zdravotním postižením, kteří pracují na pomocných pozicích a dělají to, co zvládnou. Jsme držiteli ocenění EY Společensky prospěšný podnikatel roku 2018.
Pracovní nabídka
Pro skupinu sociálních podniků Etincelle hledáme vhodného nového kolegu/kolegyni na nově otevíranou pozici, ve které se skloubí role food cost manažera, nákupčího a kontrolora. Bude spolupracovat s vedením firmy, manažery i vedoucími poboček a bude se zabývat:
Nákup a dodavatelské vztahy
Vyhledávání, hodnocení a výběr dodavatelů surovin (potravinářské suroviny, nápoje, obaly)
Vyjednávání nákupních podmínek (cena, platební podmínky, dodací lhůty)
Sledování a správa rámcových smluv a odběrů pro více provozů (kavárny, pekárna, pizzerie)
Spolupráce s provozními vedoucími provozů při zadávání objednávek a logistice
Skladové hospodářství a spotřeba surovin
Nastavení a udržování skladových norem, inventarizací (fyzické stavy, odchylky)
Řízení výdeje surovin do výroby/provozů, analýza spotřeby oproti normám
Vyhodnocování a minimalizace odpadů, ztrát, neefektivních výdejů
Kontrola nákladovosti jídel a nápojů (food cost)
Spolupráce na kalkulaci výrobních nákladů
Sledování ukazatelů jako % nákladů surovin z tržeb, odchylky, měsíční reporty.
Reporting, analýzy a optimalizace
Příprava měsíčních a čtvrtletních přehledů
Identifikace úspor a efektivních opatření
Standardy kvality, udržitelnost a interní procesy
Podpora udržitelného přístupu
Zavádění / vylepšování interních procesů
Koordinace vícero provozů - standardizace surovin a procesů napříč provozy
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
Vzdělání: minimálně střední odborné s maturitou (ideálně v oboru gastronomie/hotelnictví/obchod/management) – výhodou vysokoškolské vzdělání.
!!Nebráníme se zkráceným úvazkům!!
Praxe: alespoň 3 roky v nákupu, skladu nebo řízení nákladů v gastronomii/hotelnictví; zkušenost s více provozy výhodou.
Znalost nákupních procesů, práce s dodavateli, smluvními podmínkami.
Znalost skladového hospodářství: normování, inventarizace, evidence, práce s příslušným softwarem
Analytické schopnosti: práce s daty, kalkulace nákladů, reportování, schopnost identifikovat úspory.
Komunikační a vyjednávací dovednosti
Organizační schopnosti, schopnost pracovat nezávisle, správně stanovovat priority
Znalost práce na PC (Excel, datové analýzy), orientace v finančních ukazatelích.
výhodou znalost prostředí sociálních podniků
Možnost pracovat je buď z naší pražské nebo kladenské kanceláře s občasnými cestami mezi nimi.
Co vám můžeme nabídnout
Jsme významný sociální podnik, který chce poskytovat nejen stále kvalitnější služby a výrobky svým zákazníkům, ale uvědomujeme si, že musíme pracovat i uvnitř firmy. Máme ohromný potenciál růstu. Spojuje nás silná myšlenka a skvělý příběh. Nejsme korporát (a nikde nebudeme) a chceme si z různých světů brát to nejlepší.
Benefity
Závodní stravování
Mobilní telefon
Vzdělávací kurzy, školení
Auto i pro soukromé účely
Bonusy/prémie
Flexibilní začátek/konec pracovní doby
Občerstvení na pracovišti
Notebook
Příspěvek na penzijní/životní připojištění
Kafetérie
Vlastní organizace náplně práce
Informace o pozici
Etincelle
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Čeština (Výborná), Angličtina (Mírně pokročilá)
Doprava, logistika a zásobování, Gastronomie a pohostinství, Administrativa , Kontrolor, Nákupčí, F&B Manager
Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
Na dobu neurčitou
pracovní smlouva
Nezisková organizace
Pozice je vhodná i pro OZP, s docházením do firmy. Vhodné i pro: ostatní.
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pošleme Vám obdobné nabídky