Broker Consulting, a.s.
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Úvodní představení
Jsme Broker Consulting, ryze česká poradenská společnost propojující oblasti financí, realit a bankovních služeb. Naše centrály najdete v Plzni, Praze a Bratislavě. Fungujeme už od roku 1998 a za tu dobu jsme pomohli více než 600 000 klientů, které bezpečně provádíme složitým světem osobních financí a realitních záležitostí, jako jsou prodej nebo nákup nemovitosti. Našich více než 2000 konzultantů klientům nabízí profesionální služby v oblasti finančního plánování, spoření, renty, financování bydlení a zabezpečení.
Spolupracujeme s více než stovkou finančních institucí v Česku a na Slovensku a díky tomu si udržujeme tolik důležitou nezávislost. Naší vlajkovou lodí je BROKER POINT PREMIUM, celorepubliková síť franšízových poboček, které představují finanční a realitní supermarket.
Pracovní nabídka
Jsme jednou z největších poradenských a zprostředkovatelských společností v oblasti financí a realit na českém i slovenském trhu. Od roku 1998 jsme získali v ČR důvěru více než 600 000 klientů. Poskytujeme také služby přes 4 000 firmám. Naše služby poskytuje přibližně 2000 finančních a realitních konzultantů na více než 160 obchodních místech.
Co vás čeká?
- Péče o návštěvy, komunikace s obchodními partnery
- Zajištění provozu centrály – pošta, objednávky, pokladna, atd.
- Spolupráce a poskytování podkladů dalším oddělením v rámci společnosti
Co požadujeme?
- Iniciativu a samostatnost při řešení úkolů, organizační schopnosti
- Ochotu učit se nové věci
- Spolehlivost, odpovědnost, pečlivost a smysl pro detail
- Schopnost spolupracovat a táhnout za jeden provaz
- Znalost práce v MSOffice (v základní úrovni)
- Úplné středoškolské vzdělání s maturitou
Koho hledáme?
Do týmu hledáme samostatnou kolegyni/kolegu, důslednou/ného při řešení zadaných úkolů. Uvítáme její/jeho proaktivní přístup k řešení problémů i úkolů a ochotu naučit se nové věci. Oceníme její/jeho komunikativnost, ale rádi jí/jemu pomůžeme komunikační a prezentační schopnosti zlepšit. Pozice je vhodná, i když začínáte svou pracovní kariéru, rádi Vás vše naučíme.
Co vám můžeme nabídnout
- Zaměstnání ve firmě, která je ekonomicky stabilním zaměstnavatelem v ČR s rodinným přístupem ke svým zaměstnancům.
- Práci v rámci, které si budete moci rozvíjet své znalosti a zkušenosti.
Můžete se též těšit na širokou nabídku benefitů jako např. stravenky, příspěvek na rekreaci, příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění, Sick days, Multisport kartu apod.
Benefity
Příspěvek na dovolenou
Stravenky/příspěvek na stravování
Bonusy/prémie
Zdravotní volno/sickdays
Občerstvení na pracovišti
Příspěvek na penzijní/životní připojištění
Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Informace o pozici
Broker Consulting, a.s.
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Čeština (Výborná), Angličtina (Mírně pokročilá)
Administrativa, Bankovnictví a finanční služby, Ekonomika a podnikové finance , Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Recepční, Referent, Fakturant/fakturantka, Odborný asistent
Práce na plný úvazek
Na dobu neurčitou
pracovní smlouva
Zaměstnavatel
Pozice je vhodná i pro absolventy.
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Kontaktní údaje
Pošleme Vám obdobné nabídky