Knorr-Bremse Services Europe s.r.o.
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Úvodní představení
Skupina KNORR-BREMSE je předním světovým dodavatelem brzdových systémů a dalších produktů pro kolejová a užitková vozidla a zaměstnává ve 100 lokalitách 30 zemí více než 30.000 pracovníků.
Produkty skupiny Knorr-Bremse už 120 let zásadní měrou přispívají k vyšší bezpečnosti a energetické efektivitě na silnicích a železnicích po celém světě.
Pracovní nabídka
NÁPLŃ PRÁCE
• Zajišťovat výběrová řízení (RFQ, RFP, tendry) pro vnitrostátní i mezinárodní přepravní služby
• Vyhledávat, hodnotit a vyjednávat s dopravci napříč všemi typy přepravy: silniční, námořní, letecká a železniční
• Analyzovat cenové nabídky na přepravu a připravovat obchodní a technická hodnocení
• Zajišťovat dodržování smluv (SLA) a interních nákupních směrnic
• Spolupracovat s týmy logistiky, dodavatelského řetězce, provozu a financí na predikci potřeb přepravy a plánování dopravních řešení
• Provádět průzkum trhu a benchmarking pro zajištění konkurenceschopných cen přepravy a optimálního výkonu dopravců
• Řídit vztahy s dodavateli a jejich výkonnost, včetně KPI, reklamací a řešení sporů
• Udržovat a aktualizovat databáze přepravních smluv a nákupní dokumentaci
• Přispívat k iniciativám na snižování nákladů, neustálému zlepšování a optimalizaci procesů
• Zajišťovat dodržování mezinárodních obchodních předpisů, incoterms a standardů celní dokumentace
IDEÁLNÍ PROFIL
• Vysokoškolské vzdělání v oboru logistiky, řízení dodavatelského řetězce, obchodní administrativy, nákupu nebo příbuzném oboru
• 3–5 let zkušeností v oblasti nákupu přepravních služeb
• Prokazatelné zkušenosti s vedením výběrových řízení (RFQ, tendry, nabídkové procesy) pro dopravní služby
• Zkušenosti se spoluprací s poskytovateli přepravních služeb
• Dobrá znalost incoterms, celních postupů a mezinárodního obchodu
• Silné vyjednávací, analytické a komunikační schopnosti, schopnost řídit více projektů a dodržovat termíny
• Zkušenosti se správou smluv a kontrolou přepravních nákladů
• Znalost udržitelných postupů v logistice a nákupu přepravních služeb
• Pokročilá znalost MS Excel, ERP systémů (např. SAP) a nástrojů pro elektronické výběrové řízení
• Plynulá angličtina (němčina výhodou)
Prosím, přiložte životopis pouze v anglickém jazyce.
Výhody šité na míru právě vám:
Rovnováha mezi pracovním a osobním životem
Finanční výhody
Podpora vaší pohody a růstu
Benefity
Vzdělávací kurzy, školení
Stravenky/příspěvek na stravování
Dovolená 5 týdnů
Občerstvení na pracovišti
Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Kafetérie
Mobilní telefon
Možnost si napracovat hodiny
Práce převážně z domova
Individuální rozvržení pracovní doby
Firemní akce
13. plat
Bonusy/prémie
Flexibilní začátek/konec pracovní doby
Children-friendly office
Notebook
Příspěvek na penzijní/životní připojištění
Vlastní organizace náplně práce
Dog-friendly office
Informace o pozici
Knorr-Bremse Services Europe s.r.o.
Bakalářské
Angličtina (Pokročilá)
Administrativa, Doprava, logistika a zásobování, Nákup , Administrativní pracovník, Pracovník back office, Logistik, Nákupčí, Specialista logistiky, Projektový nákupčí
Práce na plný úvazek
Na dobu neurčitou
pracovní smlouva
Zaměstnavatel
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Kontaktní údaje
Pošleme Vám obdobné nabídky