LANDMARK HOLDING a.s.
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Úvodní představení
Společnost LANDMARK HOLDING, a.s., se zaměřuje na podnikové poradenství se specializací na mzdy, pracovní právo a další související oblasti. Poskytujeme komplexní služby pro efektivní řízení podnikání, včetně úspory mzdových nákladů, vedení mezd, právního poradenství, účetních a daňových služeb.
Pracovní nabídka
Hledáme šikovnou a technicky zdatnou asistentku obchodu, která bude podporovat náš obchodní tým a obchodní ředitelku v každodenní administrativě, přípravě podkladů i v práci s CRM systémem. Pokud se nebojíte technických výzev a chcete být klíčovou oporou obchodního týmu, může být tato pozice právě pro Vás.
Co bude Vaší náplní práce:
Co od Vás očekáváme:
Co nabízíme:
Pokud Vás role zaujala a máte chuť být technickou i organizační oporou obchodního týmu, pošlete nám svůj životopis a krátký motivační dopis.
Benefity
Mobilní telefon
Vzdělávací kurzy, školení
Příspěvek na pracovní oblečení
Individuální rozvržení pracovní doby
Stravenky/příspěvek na stravování
Firemní akce
Bonusy/prémie
Dovolená 5 týdnů
Zdravotní volno/sickdays
Flexibilní začátek/konec pracovní doby
Notebook
Informace o pozici
LANDMARK HOLDING a.s.
Bakalářské
Čeština (Výborná)
Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení , Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Pracovník back office, Odborný asistent, Specialista reportingu, Datový analytik
Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
Na dobu neurčitou
pracovní smlouva
Zaměstnavatel
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Kontaktní údaje
Pošleme Vám obdobné nabídky