Winstor investiční společnost a.s.
30 000 – 50 000 Kč
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pracovní nabídka
Kdo jsme
Winstor investiční společnost a.s. na základě licence od České národní banky provádí obhospodařování a administraci investičních fondů kvalifikovaných investorů a fondů kolektivního investování. Pro ty, kteří nejsou z oboru, můžeme zjednodušeně říci, že se staráme o nižší desítky investičních fondů. Zakládáme si na tom, že svou práci děláme zodpovědně a precizně a jsme referencí v našem odvětví. Protože neustále roste poptávka po našich službách, chceme náš tým administrace posílit o kolegu či kolegyni na pozici Office asistenta/ky.
Co Vám můžeme nabídnout?
Co u nás budete dělat?
Budete prvním a zároveň klíčovým člověkem, který bude v kanceláři reprezentovat naši firmu – ať už při vítání návštěv, přijímání telefonátů nebo odpovídání na příchozí externí e-maily. Vaší hlavní zodpovědností bude zajištění hladkého chodu kanceláře a celkové spokojenosti všech zaměstnanců. Nedílnou součástí této role je také tvoření, příprava, pořádání a organizování častých firemních večírků a dalších společných akcí – od prvotního návrhu až po samotnou realizaci a zajištění hladkého průběhu.
Denní pracovní náplň zahrnuje vyřizování telefonátů, e-mailů a pošty, přijímání návštěv, komunikaci s IT podporou, několikrát denně příprava zasedacích místností před a po jednáních, péče o kuchyňku, myčku, komunikaci s údržbou objektu, objednávání kancelářských potřeb, přípravu a úpravu dokumentace, tabulek, reportů a to zejména s perfektním využitím wordu, excelu a úprav v pdf. Dále budete pořizovat zápisy z porad a také ad hoc úkoly od kolegů napříč firmou.
Současně se stanete nedílnou součástí administrativního týmu investiční společnosti, který zajišťuje každodenní potřeby klientů – od přípravy a kompletace smluvní dokumentace až po kontrolu plateb či konfirmací obchodů.
V případě Vašeho zájmu se můžete časem zapojit také do širších projektů, jako je příprava nové smluvní dokumentace, úprava a optimalizace interních procesů, zlepšování našeho interního informačního systému nebo správa webových stránek. Jakákoli další pracovní iniciativa z Vaší strany bude jen vítána a rádi Vás podpoříme i v dalším profesním rozvoji.
Co od Vás očekáváme?
Benefity
Vzdělávací kurzy, školení
Individuální rozvržení pracovní doby
Firemní akce
Bonusy/prémie
Dovolená 5 týdnů
Notebook
Informace o pozici
Winstor investiční společnost a.s.
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)
Administrativa, Bankovnictví a finanční služby , Asistent/asistentka, Pracovník back office, Recepční, Referent, Project Manager
Práce na plný úvazek
Na dobu neurčitou
pracovní smlouva
Zaměstnavatel
Pozice je vhodná i pro absolventy.
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Kontaktní údaje
Pošleme Vám obdobné nabídky