Neftpoint s.r.o.
180 – 200 Kč
Pracovní nabídka
Co vás čeká
Tvorba cenových nabídek a poptávek, komunikace se zákazníky, vyřizování e-mailu, vytváření expedičních listů, zasílání materiálových certifikátů.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
Komunikativnost, schopnost učit se novým věcem, pracovat v kolektivu a být flexibilní.
Výhodou bude, pokud budete umět
pracovat v programu Dialog Skylla 3000, znalosti s word, excel, e-mail a obecná znalost s počítačem.
Co vám můžeme nabídnout
Práci v mladém kolektivu, fixní plat, 25 dnů dovolené, upřednostňujeme práci na HPP.
Informace o pozici
Neftpoint s.r.o.
Čeština (Základní)
Administrativa, Nákup, Strojírenství , Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Pracovník back office, Nákupčí
Brigáda
jiné
3.11.2025 – 3.11.2026
Zaměstnavatel
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pošleme Vám obdobné nabídky