MUZEUM HL. M. PRAHY
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pracovní nabídka
Facility manager – Správce/kyně historických nemovitostí (m/ž)
Staňte se součástí týmu, který pečuje o kulturní dědictví Prahy!
Muzeum hlavního města Prahy spravuje unikátní historické objekty, které jsou nedílnou součástí pražské historie i každodenního života města.
Hledáme vhodného kandidáta/ku na pozici Facility manager - Správce historických nemovitostí, zodpovědného kolegu nebo kolegyni, který/á se ujme správy několika těchto nemovitostí a zajistí, aby byly vždy ve výborné kondici – technicky i esteticky.
Čeká vás smysluplná práce, která má přímý dopad na uchování pražského dědictví a přátelský kolektiv s podporou zkušených kolegů.
Pracovní náplň zahrnuje:
Správa a dohled nad technickým stavem několika objektů muzea
Koordinace údržbářů a externích dodavatelů
Zajišťování oprav, revizí a provozní údržby
Komunikace s architekty, projektanty a památkovými úřady
Plánování a evidence provozních a investičních akcí
Řízení a rozvoj týmu
Spolupráce nad souvisejícími systémy (zabezpečovací systémy ad.) a projekty
Koho hledáme
Máte SŠ nebo VŠ vzdělání technického směru (stavební, strojní, elektro…)
Máte víceletou zkušenost se správou budov / facility managementem
Umíte zorganizovat práci sobě i týmu, nebojíte se odpovědnosti, zvládáte stres
Výhodou je praxe s historickými objekty nebo znalost památkové péče
Jste týmový hráč, využíváte rád moderní technologie (Revisio, čidla, kamerové systémy ad.)
Co Vám za to vše nabízíme?
Plný úvazek, 40 hod./týdně Smlouvu na dobu určitou 1 roku s předpokladem jejího prodloužení na dobu neurčitou – pokud nám to společně bude fungovat. 11. platová třída/platové ohodnocení odpovídající Vašim zkušenostem a zároveň možnostem naší příspěvkové organizace v návaznosti na nařízení vlády č. 263/2018 Sb. + možnost přiznání osobního ohodnocení již ve zkušební době Práci v historickém centru Prahy 5 týdnů dovolené, 5 dny indispozičního volna Občasná práce z domova Možnost dalšího odborného vzdělávání Firemní akce Pružná pracovní doba Příspěvek k penzijnímu pojištění Stravenkový paušál/odpracovaný den Firemní akce a další zaměstnanecké benefity
Nástup od 1.12.2025 nebo dle dohody.
Místo pracoviště není bezbariérové (historická kulturní památka) – pozice není vhodná pro osoby s omezenou schopností pohybu.
Zaujala Vás tato pozice? Pokud ano, pošlete nám prosím svůj životopis a krátké představení své osobnosti.
Budeme se na Vás těšit! Tým muzea
Benefity
Mobilní telefon
Vzdělávací kurzy, školení
Stravenky/příspěvek na stravování
Firemní akce
Dovolená 5 týdnů
Bonusy/prémie
Zdravotní volno/sickdays
Možnost občasné práce z domova
Flexibilní začátek/konec pracovní doby
Notebook
Příspěvek na penzijní/životní připojištění
Dog-friendly office
Informace o pozici
MUZEUM HL. M. PRAHY
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Angličtina (Mírně pokročilá)
Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Doprava, logistika a zásobování , Administrativní pracovník, Fakturant/fakturantka, Pracovník back office, Referent, Project Manager
Práce na plný úvazek
Na dobu určitou
pracovní smlouva
Zaměstnavatel
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pošleme Vám obdobné nabídky