Trenkwalder a.s.
50 000 – 80 000 Kč
Do 2 týdnů dostanete odpověď
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pracovní nabídka
Jsme inovativní společnost zaměřená na vývoj a prodej revolučních AI řešení, která pomáhají firmám zefektivnit jejich procesy a dosahovat lepších výsledků.
Naším cílem je být lídrem na trhu a neustále posouvat hranice možného.
Věříme, že umělá inteligence má potenciál změnit svět k lepšímu – a hledáme lidi, kteří chtějí být součástí této změny.
Popis pozice
* Vedení a organizace týmu telefonistů a zákaznické linky.
* Kontrola výkonu, kvality hovorů a výsledků týmu.
* Každodenní sledování dat – počet hovorů, domluvené schůzky, spokojenost klientů.
* Řešení zákaznických dotazů, reklamací a recenzí.
* Podpora nových členů týmu, školení a adaptace.
* Reporting výsledků vedení společnosti a návrhy zlepšení.
Váš profil
* Praxe v oblasti vedení lidí, call centra nebo zákaznické podpory.
* Schopnost organizovat práci týmu a udržet přehled o výsledcích.
* Dobré komunikační a vyjednávací schopnosti.
* Zodpovědnost, spolehlivost, práce s PC.
Naše nabídka
* Celkový měsíční příjem 50 000 – 80 000 Kč podle výkonu.
* Možnost profesního růstu v rámci firmy.
* Moderní pracovní prostředí a využití nástrojů umělé inteligence.
* Školení a podporu v osobním rozvoji.
Kontakt
Trenkwalder a.s.
Gabriela Fialová
Pražská 84/15 Plzeň 30100
Mobil: +420724902405
O firmě
Již více než 30 let pomáháme propojovat lidi a společnosti ve všech odvětvích podnikání. Náš tým profesionálů Vám pomůže najít dočasné nebo... Číst více
Benefity
Vzdělávací kurzy, školení
Firemní akce
Stravenky/příspěvek na stravování
Dovolená 5 týdnů
Možnost občasné práce z domova
Flexibilní začátek/konec pracovní doby
Informace o pozici
Trenkwalder a.s.
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Čeština (Výborná)
Prodej a obchod
Práce na plný úvazek
pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO)
Personální agentura
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pošleme Vám obdobné nabídky