Město Brušperk
24 790 – 35 770 Kč
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pracovní nabídka
Městský úřad Brušperk
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení
Tajemník Městského úřadu Brušperk vyhlašuje výběrové řízení
na obsazení funkce
vedoucí/ho Městské knihovny Brušperk
1. Zaměstnavatel: Město Brušperk, Městský úřad Brušperk
2. Místo výkonu práce: Městská knihovna Brušperk a knihovny v rámci jí spravovaného regionu
3. Náplň práce:
- vedení a řízení činnosti městské knihovny,
- metodická, konzultační a poradenská činnost pro obsluhované obecní knihovny v rámci výkonu regionálních funkcí,
- administrace dotačních titulů týkající se provozu knihovny,
- zajištění vzdělávacích a komunikačních akcí knihovny,
- správa a revize knihovních fondů včetně výměnného fondu,
- organizace a koordinace vzdělávání knihovníků ve svěřeném regionu,
- zprostředkování automatizovaných knihovních systémů,
- akvizice – nákup, výběr a doplňování dokumentů do fondů knihoven,
- vedení městské kroniky včetně shromažďování a zpracování podkladů o dění ve městě.
4. Požadavky pro vznik pracovního poměru:
- středoškolské vzdělání ukončené maturitní zkouškou nebo vysokoškolské vzdělání (obor knihovnictví nebo informační systémy výhodou),
- praxe v knihovnictví vítána,
- výborné komunikační dovednosti, schopnost samostatné i týmové práce,
- znalost práce s PC, orientace na knižním trhu,
- znalost knihovnických systémů výhodou,
- řidičský průkaz skupiny B,
- bezúhonnost.
5. Doba uzavření pracovního poměru: leden 2026
6. Platová třída: 10. (od 24.790 Kč do 35.770 Kč podle započítané praxe) + osobní ohodnocení
7. Zaměstnanecké výhody:
- 25 dnů dovolená,
- 5 dnů indispoziční volno (sick days),
- pololetní odměny,
- 5 000 Kč příspěvek na rekondiční aktivity a produkty (např. dovolená, pohybové aktivity, vitamíny, …),
- příspěvek na stravování,
- až 21 000 Kč roční příspěvek na důchodové připojištění,
- pružná pracovní doba,
- možnost odborného i osobního rozvoje.
8. Přihláška zájemce musí obsahovat:
- jméno, příjmení a titul zájemce, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, datum a podpis zájemce.
9. K přihlášce se připojují tyto doklady:
- životopis, včetně údajů o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a
dovednostech, které se týkají druhu práce (viz bod č. 4),
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíce (originál nebo ověřená kopie),
u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný
domovským státem.
10. Lhůta, adresa a způsob podání přihlášky:
Přihlášky s požadovanými doklady zašlete nejpozději do 30. listopadu 2025 a to jedním
z následujících způsobů:
- osobním podáním na podatelnu Městského úřadu Brušperk v pracovní dny
- prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu: Městský úřad Brušperk,
tajemník Městského úřadu, K Náměstí 22, 739 44 Brušperk
-
Obálku označte nápisem „VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – VEDOUCÍ KNIHOVNY“.
O včasnosti podání přihlášky rozhoduje den jejího doručení.
V Brušperku dne 13. října 2025
Ing. Petr Urbanec, tajemník Městského úřadu Brušperk
Benefity
Příspěvek na dovolenou
Vzdělávací kurzy, školení
Stravenky/příspěvek na stravování
Bonusy/prémie
Dovolená 5 týdnů
Zdravotní volno/sickdays
Příspěvek na penzijní/životní připojištění
Informace o pozici
Město Brušperk
Bakalářské
Administrativa , Administrativní pracovník
Práce na plný úvazek
Na dobu určitou
pracovní smlouva
Zaměstnavatel
Praxe a stáže, pozice je vhodná i pro absolventy.
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Kontaktní údaje
591 144 453, 602 703 377, urad@brusperk-mesto.cz
Pošleme Vám obdobné nabídky