Komerční pojišťovna, a.s.
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Úvodní představení
Komerční pojišťovna, a.s patří do skupiny Societe Generale Group a úzce spolupracuje s mateřskou společností Komerční banka.
Pracovní nabídka
Klientský servis (pasivní, žádný prodej) a pojišťovnictví pro vás nejsou cizí slova?
Láká vás práce v pojišťovnictví?
Učíte se rádi nové věci?
Baví vás aktivně hledat řešení a výsledky samostatně interpretovat?
Chcete být součástí týmu Komerční pojišťovny, který posouvá věci dopředu a stále se rozvíjí?
Hledáme do našeho týmu zkušeného specialistu/tku v oblasti pojišťovnictví pro životní a neživotní produkty. Náš nový kolega nebo kolegyně by měl/a být schopen/a zodpovídat po telefonu nebo e-mailu dotazy klientů k produktům a pojistným smlouvám. Hledat pro klienty řešení v nestandardních situacích a spolupracovat s ostatními kolegy v KP. Rádi bychom našli týmového hráče, který má „drive“ a dokáže dotáhnout svěřené úkoly až do konce.
Poskytujeme informace o pojistných produktech, pojistných smlouvách a o společnosti našim klientům, kolegům ze Skupiny KB. Řešíme nestandardní dotazy a spolupracujeme s ostatními kolegy v celé naší společnosti. Aktivně se snažíme, aby náš klient obdržel veškeré potřebné informace ve srozumitelné formě. Neustále se snažíme zlepšovat naši komunikaci, a to i formou externího a interního vzdělávání. A daří se nám to, opakovaně jsme obdrželi cenu Hospodářských novin jako klientsky nejpřívětivější pojišťovna!
Po absolvování vstupního školení budete mít na starost zodpovídání dotazů/e-mailů od klientů a kolegů k našim produktům. Věříme, že se stanete dalším specialistou na naše produkty a procesy.
Pro začátek očekáváme rychlé zorientování se v novém týmu, prostředí a včasné a pečlivé zpracování svěřené agendy.
V rámci své pozice budete pracovat se všemi dostupnými nástroji, ve kterých jsou zaznamenané nezbytné informace pro zodpovídání dotazů klientů.
1. Máte zkušenosti z call centra/klientského servisu se zodpovídáním telefonních a písemných dotazů k životnímu a neživotnímu pojištění - potřebujeme kolegu/yni, který/á umí dobře komunikovat, vyjednávat, prezentovat a má praxi v pojišťovnictví.
2. Práce v pasivním call centru/klientském centru vás skutečně zajímá a hledáte prostředí, které vám umožní dále se rozvíjet. Do práce chodíte s chutí a motivujete ostatní kolegy. Pouhé odsezení si pracovní doby u nás nefrčí.
3. Jste týmový hráč, který umí pracovat jak v týmu, tak samostatně, např. při práci z domova.
4. Máte rád/a změny. Pojišťovnictví je dynamické prostředí a do 5 let bude zcela jiné, než jej známe dnes. Sledujeme trendy a jdeme s dobou.
5. Rád/a pracujete s programy. Ovládáte práci v MS Office (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Outlook) a zvládáte se naučit pracovat s moderními aplikacemi.
6. Mluvíte a píšete perfektně česky a v rámci vzdělání jste absolvoval/a alespoň maturitu - ta je potřebná pro povinnou zkoušku z pojišťovnictví.
Benefity
Stravenky/příspěvek na stravování
Dovolená 5 týdnů
Bonusy/prémie
Zdravotní volno/sickdays
Možnost občasné práce z domova
Notebook
Příspěvek na penzijní/životní připojištění
Kafetérie
Sleva na firemní výrobky/služby
Informace o pozici
Komerční pojišťovna, a.s.
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Čeština (Výborná), Angličtina (Základní)
Bankovnictví a finanční služby, Pojišťovnictví, Zákaznický servis
Práce na plný úvazek
Na dobu určitou
pracovní smlouva
Zaměstnavatel
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Kontaktní údaje
Pošleme Vám obdobné nabídky