CIS interim s.r.o.
17 000 – 20 000 Kč
Do 2 týdnů dostanete odpověď
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Úvodní představení
Jsme vaším partnerem v oblasti interim managementu. Už více než 15 let podporujeme menší a střední firmy a pomáháme najít ideální odborníky pro jejich týmy.
Pracovní nabídka
Do našeho týmu hledáme spolehlivého specialistu back office / office managera, který se stane důležitou oporou obchodního týmu a vedení společnosti.
Pokud máš organizační talent, umíš komunikovat a máš rád/a ve věcech pořádek, pak možná hledáme právě tebe.
Co budete mít na starosti:
Co nabízíme:
Koho hledáme:
Chcete být součástí týmu, kde se na Vás bude spoléhat a kde Vaše práce bude mít smysl?
Pošlete nám svůj životopis a pár vět o sobě – těšíme se, že Vás poznáme!
Petra Vrubelová
Personální ředitelka
Benefity
Mobilní telefon
Vzdělávací kurzy, školení
Práce převážně z domova
Individuální rozvržení pracovní doby
Firemní akce
Bonusy/prémie
Flexibilní začátek/konec pracovní doby
Vlastní organizace náplně práce
Informace o pozici
CIS interim s.r.o.
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Angličtina (Pokročilá)
Administrativa , Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Office Manager, Pracovník back office, Vkládání dat do počítače
Práce na zkrácený úvazek
pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO), dohoda o pracovní činnosti (DPČ)
Zaměstnavatel
Pozice je vhodná i pro rodiče na mateřské a rodičovské dovolené.
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Kontaktní údaje
Pošleme Vám obdobné nabídky