TOTAL SERVICE a.s.
Do 2 týdnů dostanete odpověď
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Úvodní představení
TOTAL SERVICE a.s. je již 28 let ryze českou společností. Neustále získáváme nové zákazníky a zvyšujeme objem poskytovaných služeb i obrat firmy. Umístili jsme se v TOP 30 IT FIREM a náš obrat dosáhl miliardové částky.
Jsme dobře sladěný tým, který přináší skvělé výsledky společnosti a spokojenost zákazníkům.
Každý z nás je silnou osobností s vlastními zájmy, takže se vzájemně obohacujeme a inspirujeme.
Jsme hrdí na to, že stále ještě dokážeme udržet ducha rodinné firmy a lidský přístup uvnitř.
Nabízíme stabilní a přátelské pracovní prostředí - více než 50% ze 130 zaměstnanců u nás pracuje 5 let a déle.
Pracovní nabídka
K doplnění našeho týmu v Žebráku hledáme nového kolegu/novou kolegyni na pozici
IT SUPPORT SPECIALISTA - IT ADMINISTRÁTOR – lokalita Žebrák
Co děláme?
Dlouhodobě spravujeme zajímavé klientské technologie infrastruktury.
Plánujeme a realizujeme projekty upgradů a nových instalací infrastruktury.
Garantujeme dostupnost systémů díky profesionálnímu teamu administrátorů v oddělení.
Staráme se nejrůznější technologie, včetně správy datacenter, jejich HW, virtualizačních dohledových systémů, databází apod.
Pracujeme v kooperativní a klidné atmosféře umožňující soustředění se na svou práci.
Pocítíte je rozdíl oproti zaměstnání interního IT ve společnosti, kde jste jediný nebo jeden z mála techniků a jste nepostradatelný 24 hodin denně.
V rámci týmu si předáváme znalosti a vzájemně se obohacujeme.
Naším cílem je výsledek, nikoli práce pro práci.
Co nabízíme?
Samostatnou a různorodou práci
Týmovou podporu kolegů, kteří vás v případě nepřítomnosti zastoupí na místě NEBO kdykoliv pomohou na dálku znalostí či sdílením know-how
Pracovní dobu PO-PÁ 8:30 – 17.00; přesčasy a pracovní pohotovosti jsou u nás dobrovolné a dobře ohodnocené
Možnost školení a certifikací
Odborný růst
Pěkný balíček benefitů, jazyková výuka s rodilým mluvčím a další firemní třešinky na dortu vám rádi představíme na osobním pohovoru
Jaké znalosti či zkušenosti od Vás očekáváme?
SŠ vzdělání s IT zaměřením výhodou
Praxe ideálně 3 roky
Znalost desktopových produktů Microsoft Windows, Office; dobrou orientaci v oblasti serverů, sítí a HW
Zkušenosti s podporou uživatelů (denní komunikace, HelpDeskový nástroj pro evidenci požadavků)
Samostatné a slušné vystupování, komunikativnost a proaktivitu v jednání s klientem
Spolehlivost, zodpovědnost a týmového ducha
Komunikativní znalost angličtiny
Chuť učit se nové věci a stále prohlubovat své znalosti
Co Vás čeká na této pozici?
Poskytování technické podpory na místě u klientů a na dálku (ticketovací systém, telefonicky, mailem)
Spolupráce s kolegy v rámci týmů i s kolegy z jiných oddělení, kteří Vám poskytnou pomocnou ruku u úkolů, které překračují Vaše znalosti
Práce s ticketovacím systémem JIRA a dalšími interními systémy
Máte-li chuť se stát součástí našeho týmu, prosíme zašlete nám Váš STRUKTUROVANÝ ŽIVOTOPIS V ČESKÉM JAZYCE prostřednictvím odpovědního formuláře.
Uděláme vše pro to, abychom Vám odpověděli v co nejkratším čase.
Benefity
Mobilní telefon
Vzdělávací kurzy, školení
Firemní akce
Stravenky/příspěvek na stravování
Dovolená 5 týdnů
Bonusy/prémie
Zdravotní volno/sickdays
Vlastní organizace náplně práce
Informace o pozici
TOTAL SERVICE a.s.
Vzdělání není podstatné
Čeština (Výborná), Angličtina (Mírně pokročilá)
IS/IT: Správa systémů a HW, IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení , Správce operačních systémů a sítí, Support IS, Technik HW
Práce na plný úvazek
pracovní smlouva
Zaměstnavatel
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pošleme Vám obdobné nabídky