Trenkwalder a.s.
Do 2 týdnů dostanete odpověď
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pracovní nabídka
Hledáme Customer Service Specialistu, který se stane klíčovým kontaktem pro B2B zákazníky našeho klienta v České republice a na Slovensku. Pokud máte cit pro zákaznický servis, rádi udržujete věci pod kontrolou a hledáte práci v moderním mezinárodním prostředí, může to být vaše nová kariérní příležitost.
Na této pozici budete zodpovědní za kompletní péči o zákazníky – od přijetí objednávky až po doručení zboží. Budete úzce spolupracovat s interními týmy (sales, planning, logistika) a dbát na to, aby vše probíhalo hladce a včas. Díky vašemu proaktivnímu přístupu a schopnosti řešit problémy pomůžete udržovat vysokou úroveň zákaznické spokojenosti.
Pracoviště se nachází v nové moderní kanceláři v centru Brna, která slouží jako sídlo české, slovenské a maďarské pobočky. Stanete se součástí mezinárodního týmu, který klade důraz na spolupráci, inovace a profesní růst.
Popis pozice
* správa zákazníků a objednávek: zpracování příchozích objednávek a požadavků na vzorky v systému SAP, sledování výroby a dodacích termínů, průběžná komunikace se zákazníky a řešení případných nesrovnalostí
* koordinace logistiky: zadávání pokynů k dopravě, spolupráce s plánováním a expedicí, zajištění včasných a přesných dodávek
* péče o svěřené zákaznické portfolio: kompletní zodpovědnost za přidělené zákaznické účty. V případě nepřítomnosti kolegy zajistíte plynulou návaznost servisu. Aktivně předcházíte problémům a podporujete zákazníky při správě jejich objednávek
* zlepšování procesů a spolupráce: aktivně hledáte příležitosti ke zlepšení interních procesů a úzce spolupracujete s obchodními manažery v regionu
Váš profil
* Máte vysokoškolské vzdělání nebo odpovídající praxi v administrativě, zákaznickém servisu či logistice.
* čeština nebo, slovenština a angličtinu na výborné úrovni, maďarština velkou výhodou
* preciznost, samostatnost, spolehlivost, schopnost práce pod tlakem, dokážete pracovat pod tlakem a zároveň udržet pozitivní přístup.
* znalost SAP velkou výhodou
Naše nabídka
* konkurenční mzda a smlouva na dobu neurčitou
* příspěvek na penzijní připojištění: 2 000 Kč měsíčně (po zkušební době)
* stravenkový paušál: 90 Kč za den
* multisport karta s přístupem do více fitness center v Brně
* možnost částečné práce z domova
* 25 dní dovolené (případně nadstandardní počet dní dle interních podmínek)
* rozvoj a vzdělávání: klient investuje do dlouhodobého profesního růstu zaměstnanců
* slevy na firemní produkty a zaměstnání u top zaměstnavatel s jasnou strategií udržitelnosti
Kontakt
Trenkwalder a.s.
Martina Radkovičová
Aksamitova 1 Olomouc 779 00
Mobil: +420603488829
O firmě
Již více než 30 let pomáháme propojovat lidi a společnosti ve všech odvětvích podnikání. Náš tým profesionálů Vám pomůže najít dočasné nebo... Číst více
Benefity
Vzdělávací kurzy, školení
Stravenky/příspěvek na stravování
Dovolená 5 týdnů
Možnost občasné práce z domova
Příspěvek na penzijní/životní připojištění
Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Sleva na firemní výrobky/služby
Informace o pozici
Trenkwalder a.s.
Vysokoškolské / univerzitní
Čeština (Výborná), Angličtina (Pokročilá)
Zákaznický servis
Práce na plný úvazek
Na dobu neurčitou
pracovní smlouva
Personální agentura
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pošleme Vám obdobné nabídky