PODA a.s.
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pracovní nabídka
Jste komunikativní a máte blízko k administrativě? Baví vás řešit požadavky klientů? Pak by vás tato nabídka mohla oslovit. Do našeho týmu Obchodní administrativy v Ostravě hledáme kolegy na hlavní pracovní poměr, s nutností dojezdů na pobočku společnosti v Havířově.
Práce na klientském centru není o aktivním prodeji. U nás je to o komunikaci s klienty, správě smluvní agendy a veškeré potřebné administrativě.
Co vás čeká
Denní kontakt s klienty v rámci klientského centra
Zpracovávání jednotlivých požadavků od klientů
Řešení administrativních úkonů spojených s agendou/procesem zpracování
objednávek
Komunikace s kolegy v rámci oddělení i napříč firmou
Vyřizování telefonických hovorů s klienty, příjem a zpracování e-mailů
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
SŠ vzdělání ukončené maturitou
Znalost práce s PC na uživatelské úrovni
Dobré komunikační dovednosti
Samostatnost, spolehlivost, pečlivost
Aktivní přístup k práci a odolnost vůči stresu
Co vám můžeme nabídnout
Zázemí moderní, silné a dynamicky se rozvíjející společnosti
Příjemné pracovní prostředí s přátelskou atmosférou
Zaškolení – adaptační plán
Příspěvek na stravování
Příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění
Slevu na firemní služby
Slevu na nájemném v bytech společnosti Heimstaden
Roční příspěvek využitelný na dovolenou, sportovní aktivity či kulturní akce
Benefity
Příspěvek na dovolenou
Stravenky/příspěvek na stravování
Bonusy/prémie
Příspěvek na penzijní/životní připojištění
Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Sleva na firemní výrobky/služby
Informace o pozici
PODA a.s.
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Čeština (Výborná)
Administrativa , Administrativní pracovník
Práce na plný úvazek
pracovní smlouva
Zaměstnavatel
Pozice je vhodná i pro absolventy.
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pošleme Vám obdobné nabídky