SAB Finance
Do 2 týdnů dostanete odpověď
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Úvodní představení
Jsme SAB, úspěšná rostoucí společnost a lídr v oblasti devizových obchodů. Dbáme na výjimečnost v poskytování služeb našim klientům a udržování dlouhodobé spolupráce založené na expertíze, důvěře a proaktivitě.
Spojují nás hodnoty a jedinečná firemní kultura, díky které tvoříme silný tým a dosahujeme skvělých výsledků – staň se jeho součástí i ty!
Pracovní nabídka
Hledáme nového člena našeho akvizičního týmu na pozici Asistent/ka obchodního ředitele s akvizicemi. Pokud upřednostňujete aktivní komunikaci před psaním emailů, dokážete se zájmem nabídnout naše služby a sjednat schůzku, je tato pracovní příležitost právě pro vás!
Vaše práce bude zaměřena na dvě hlavní oblasti:
Jaké předpoklady a znalosti u vás oceníme:
Nabízíme tyto benefity:
Zašlete nám svůj životopis s fotografií, rádi Vás poznáme!
Pro více informací můžete kontaktovat také naše HR oddělení: +420 778 419 478.
Benefity
Mobilní telefon
Vzdělávací kurzy, školení
Firemní akce
Stravenky/příspěvek na stravování
Dovolená 5 týdnů
Bonusy/prémie
Zdravotní volno/sickdays
Možnost občasné práce z domova
Notebook
Příspěvek na penzijní/životní připojištění
Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Vlastní organizace náplně práce
Informace o pozici
SAB Finance
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Administrativa, Bankovnictví a finanční služby, Zákaznický servis , Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Pracovník back office, Pracovník call centra, Pracovník front office
Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
pracovní smlouva
Zaměstnavatel
Pozice je vhodná i pro absolventy.
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pošleme Vám obdobné nabídky