Barlett & Cenbright s.r.o.
Do 2 týdnů dostanete odpověď
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pracovní nabídka
Co bude náplní Vaší práce:
• komplexní zajištění administrativy společnosti;
• sepisování obchodní korespondence společnosti;
• komplexní podpora organizace konferencí a seminářů, teambuildingů, společenských akcí;
• komunikace s klienty tvorba, kontrola a revize interních dokumentů společnosti, revize smluv, zpracování dokumentace dle zavedených systému jakosti, korektury nabídek pro klienty a nabídek do veřejných zakázek o které se uchází zaměstnavatel;
• péče o vedení a návštěvy společnosti
Hledáme někoho kdo:
• má VŠ vzdělání (nejlépe ekonomicko-obchodního směru);
• má praxi v oblasti administrativy nejméně 3 roky;
• má výbornou znalost MS Office (Word, Excel, Outlook Express, Internet);
• je pečlivý, spolehlivý, flexibilní, odolný vůči stresu a je ochoten se dále sebevzdělávat v oboru;
• má proaktivní přístup a dobré organizační dovednosti;
• výhodou je řidičský průkaz sk. B
Co Vám můžeme nabídnout:
• stabilní zázemí největší poradenské společnosti v ČR v oblasti ochrany osob, majetku, informací a služeb bezpečnostního managementu;
• odpovídající mzdové podmínky;
• notebook a mobilní telefon;
• příjemný pracovní kolektiv;
• firemní benefity.
Místo pracoviště: Ostrava
Nástup: ihned
Informace o pozici
Barlett & Cenbright s.r.o.
Vysokoškolské / univerzitní
Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Prodej a obchod , Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Referent, Odborný asistent, Obchodní asistent
Práce na plný úvazek
Na dobu neurčitou
pracovní smlouva
Zaměstnavatel
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pošleme Vám obdobné nabídky