ZENOVA services s.r.o.
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Úvodní představení
ZENOVA services s.r.o. je českou společností působící po celé České republice a spolehlivý partner s dlouholetými zkušenosti na trhu v oblasti služeb facility managementu. Pro naše klienty zajišťujeme především služby technické správy budov, energetický management, úklidové služby, odpadové hospodářství, recepční a administrativní služby, údržbu zeleně a další.
Pracovní nabídka
Do našeho usměvavého a pracovitého personálně-mzdového týmu hledáme novou kolegyni či kolegu na pozici Personalist(k)a.
Nabízená pozice je vhodná pro všechny uchazeče a uchazečky, kterým je blízká administrativa a práce s lidmi.
Jak to u nás funguje:
Jsme kamarádský kolektiv o 9 členech a rádi bychom do svého týmu přijali podobně naladěného člověka, kterého bude personalistika bavit stejně tak jako nás!
Pracovní náplň je u nás velice různorodá. Setkáváme se s personální agendou od A do Z, tudíž je zde možnost seznámit se, rozvíjet své zkušenosti či se zdokonalit téměř ve všech odvětvích HR.
Čemu se u nás budete věnovat:
Požadujeme:
Co nabízíme:
Pokud se rádi učíte a chcete rozvíjet své zkušenosti z oblasti HR, neváhejte a zašlete nám své CV spolu s průvodním dopisem.
Těšíme se na setkání.
Benefity
Mobilní telefon
Vzdělávací kurzy, školení
Stravenky/příspěvek na stravování
Dovolená 5 týdnů
Notebook
Informace o pozici
ZENOVA services s.r.o.
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Čeština (Výborná)
Personalistika a HR, Administrativa , Personalista
Práce na plný úvazek
Na dobu určitou
pracovní smlouva
Zaměstnavatel
Pozice je vhodná i pro absolventy.
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Kontaktní údaje
Pošleme Vám obdobné nabídky