TOTAL SERVICE a.s.
Do 2 týdnů dostanete odpověď
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Úvodní představení
TOTAL SERVICE a.s. je již 28 let ryze českou společností. Neustále získáváme nové zákazníky a zvyšujeme objem poskytovaných služeb i obrat firmy. Umístili jsme se v TOP 30 IT FIREM a náš obrat dosáhl miliardové částky.
Jsme dobře sladěný tým, který přináší skvělé výsledky společnosti a spokojenost zákazníkům.
Každý z nás je silnou osobností s vlastními zájmy, takže se vzájemně obohacujeme a inspirujeme.
Jsme hrdí na to, že stále ještě dokážeme udržet ducha rodinné firmy a lidský přístup uvnitř.
Nabízíme stabilní a přátelské pracovní prostředí - více než 50% ze 130 zaměstnanců u nás pracuje 5 let a déle.
Pracovní nabídka
Pro dlouhodobou spolupráci hledáme do menšího logistického a fakturačního týmu příjemného a pracovitého kolegu, který bude mít na starosti agendu logistiky a fakturace.
Tato pozice je vhodná pro juniornějšího uchazeče, který má praxi v administrativě (stačí i při studiu), je pečlivý, nebojí se lehčí fyzické práce (manipulace se zbožím - viz níže) a rád řídí automobil.
Jaké každodenní úkoly Vás na této pozici čekají?
=> logistické činnosti a fakturace:
=> komunikace s externími zákazníky i napříč odděleními
=> zajištění přesunu zboží od dodavatelů k zákazníkům – rozvozy tvoří přibližně 30 % pracovní náplně (jezdí se z 99% osobním vozem kombi)
=> na této pozici se v rámci týmu vzájemně zastupujete s dalšími kolegy (tj. není to rutina, nejste na to sám a o pestrost není nouze)
Jaké znalosti a zkušenosti byste měli mít?
SŠ vzdělání s maturitou (podmínkou) a prokazatelná schopnost řízení osobního automobilu (ŘP sk.B) po Praze a blízkém okolí jsou základ
oceníme orientaci v IT komoditách – hardware i software
zkušenosti s fakturací a znalost SW Helios - výhodou
dobrou znalost kancelářských aplikací – Word, Excel
základní znalost anglického jazyka – orientace v dokladech ke zboží, jednodušší maily (lze si pomoci překladačem) - angličtinu si u nás vylepšíte na hodinách s rodilou mluvčí :)
čistý trestní rejstřík
Komu se u nás bude líbit?
Ideální nový kolega:
je aktivní a schopný samostatně řešit úkoly
zvládá rozdělování úkolů uvnitř týmu a dobře a rád spolupracuje s ostatními
má pozitivní přístup ke změnám
je schopný rychle se učit
Nabízíme Vám:
férovou mzdu a balíček zaměstnaneckých benefitů, včetně výuky anglického jazyka na pracovišti nebo příspěvku na výuku jiného jazyka
místo ve stabilní české společnosti, která neustále roste díky vysokému nasazení všech zaměstnanců
příjemné pracovní prostředí (zázemí malé kanceláře, hezké pracovní místo)
pravidelnou pracovní dobu 8:30 - 17:00
přátelský a dobře sehraný pracovní kolektiv
téměř rodinné prostředí – nejsme korporát, ale máme ISO a máme rádi, když procesy fungují hladce, efektivně a bez zádrhelů a zbytečných chyb
nástup ihned nebo dohodou
pracoviště – Praha 7 (v bezprostřední blízkosti MHD a 5 minut chůze od metra/nádraží Holešovice)
Chcete k nám?
Stačí poslat váš stručný životopis v českém jazyce prostřednictvím odpovědního formuláře.
Ozveme se v průběhu několika pracovních dní.
PS: Pro lepší srozumitelnost je text inzerátu psán v mužském rodě, nicméně je určen pro uchazeče/uchazečky bez ohledu na pohlaví.
Benefity
Mobilní telefon
Vzdělávací kurzy, školení
Stravenky/příspěvek na stravování
Dovolená 5 týdnů
Zdravotní volno/sickdays
Notebook
Občerstvení na pracovišti
Vlastní organizace náplně práce
Informace o pozici
TOTAL SERVICE a.s.
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Čeština (Výborná), Angličtina (Základní)
Administrativa, Doprava, logistika a zásobování, Ekonomika a podnikové finance , Administrativní pracovník, Referent, Disponent, Kontrolor, Pracovník poštovního provozu, Specialista logistiky
Práce na plný úvazek
pracovní smlouva
Zaměstnavatel
Pozice je vhodná i pro absolventy.
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pošleme Vám obdobné nabídky