AKADEMIE VÝTVARNÝCH UMĚNÍ
40 000 – 50 000 Kč
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pracovní nabídka
Rektor Akademie výtvarných umění v Praze se sídlem U Akademie 4, Praha 7, v souladu s § 77 zákona č. 111/1998 Sb., o vysokých školách vyhlašuje výběrové řízení na obsazení míst vedoucí/ho IT oddělení a IT specialistů/specialistek L1 a L2.
Pracovní náplň vedoucí/ho IT oddělení:
· řízení a koordinace malého týmu IT oddělení (nastavení procesů, plánování úkolů, dohled nad plněním, podpora profesního rozvoje)
· řízení externích dodavatelů služeb a hardware
· tvorba a správa rozpočtu IT služeb
· tvorba a realizace IT strategie v souladu s cíli instituce
· zajištění spolehlivého chodu IT infrastruktury školy (servery, sítě, uživatelské stanice, technika, licence)
· správa a rozvoj informačních systémů
· spolupráce s vedením školy při plánování a realizaci projektů v oblasti digitalizace, bezpečnosti dat a modernizace technického vybavení, vedení IT projektů od návrhu po realizaci
· odpovědnost za kybernetickou bezpečnost
· návrhy na zefektivnění interních procesů
Pracovní náplň L1:
IT specialista či specialistka L1 bude plnit úkoly definované vedoucí/m IT oddělení, náplní bude především:
· zajištění administrace, provozu, údržby a zabezpečení informačních systémů AVU, včetně komunikace s dodavateli IS
· soustředění a řešení požadavků a námětů koncových uživatelů interních IS včetně školení zaměstnaných
· zajištění správy IT techniky a její evidence včetně konfigurací a SW
· spolupráce na IT projektech
· komplexní zajištění funkčnosti systému na AVU
· zabezpečení aktualizace SW + koncových stanic
· zajištění řešení problematiky s tiskárnami
· nastavení povolení přístupu uživatelům na WIFI Eduroam
· administrace (zakládaní/rušení) školního emailu
· zajištění správy systému Helpdesk (zadávání úkolů, správa úkolů)
· instalace PC, reinstalace, likvidace, opravy a další
· poskytnutí součinnost při nakupování ICT vybavení/specifikace pořizovaného vybavení, administrace nákupu
Pracovní náplň L2:
IT specialista či specialistka L2 bude plnit úkoly definované vedoucí/m IT, náplní bude především:
· správa uživatelských účtů a oprávnění na pokročilejší úrovni (Active Directory)
· správa a rozvoj IT infrastruktury (servery, sítě, uživatelské stanice, bezpečnostní opatření aj.)
· správa informačních a komunikačních technologií napříč všemi odděleními AVU, řízení a správa helpdesk
· spolupráce a koordinace řízení externích dodavatelů IT služeb
· plnění potřeb AVU v oblasti správy, analýzy a migrace databází a databázových systémů AVU
· spolupráce při rozvoji, realizace a správě webových stránek či intranetu
· správa přístupových práv a vstupních identifikačních průkazů studujícím i zaměstnaným
· podíl na zpracování projektů rozvoje IT, včetně investičních záměrů a žádostí o financování rozvoje IT z dotačních programů
· řešení požadavků uživatelů v oblasti aplikovaných databází a databázových systémů
· plnění úkolů v oblasti kyberbezpečnosti a ochrany aktiv
Předpoklady vedoucí/ho IT oddělení:
· VŠ vzdělání v oblasti informačních technologií nebo příbuzném obou (popř. SŠ s delší praxí)
· výborná znalost MS Office
· praxe v oblasti správy IT systémů, sítí a uživatelské podpory
· zkušenost s vedením menšího týmu
· dobrá orientace v oblasti správy serverů, počítačových sítí a bezpečnostních standardů
· schopnost komunikovat s uživateli bez hlubší IT znalosti srozumitelným způsobem
· systematičnost, samostatnost, organizační schopnosti a proaktivní přístup
· trestní bezúhonnost
Předpoklady L1:
· výborná znalost MS Office
· systematičnost, pečlivost, ochota se učit a vzdělávat a pracovat týmově
· aktivní přístup v řešení svěřených úkolů
· pečlivost, samostatnost, zodpovědnost, flexibilita, loajalitu, logické uvažování
· dobré organizační a komunikační schopnosti
· minimálně SŠ vzdělání technického směru
· zkušenosti s využitím Microsoft SharePoint výhodou
· praxe na podobné pozici je výhodou
· trestní bezúhonnost
Předpoklady L2:
· výborná znalost MS Office
· znalost HTML, CSS, PHP
· systematičnost, pečlivost, ochota se učit a vzdělávat a pracovat týmově
· samostatnost a schopnost řešit svěřené úkoly
· pečlivost, samostatnost, zodpovědnost, flexibilitu, loajalitu, logické uvažování
· dobré organizační a komunikační schopnosti
· minimálně SŠ vzdělání technického směru
· zkušenosti s využitím Microsoft SharePoint výhodou
· praxe na podobné pozici je výhodou
· trestní bezúhonnost
Nabízíme:
Přihláška do výběrového řízení musí obsahovat tyto náležitosti:
a) Strukturovaný životopis s kontaktními údaji
b) Kopie dokladů o nejvyšším ukončeném vzdělání
c) Motivační dopis
d) Koncepce vedení IT oddělení (pro pozici vedoucí/ho)
e) Kontakt na osobu pro reference
Příjímací řízení je dvoukolové. První kolo proběhne nad přijatými žádostmi, druhé osobně s vybranými kandidáty/kandidátkami.
Přihlášky se všemi podklady a případné dotazy zasílejte nejpozději do 12. října 2025 prostřednictvím formuláře.
Výsledky výběrového řízení budou zveřejněny na Úřední desce AVU a e-mailem oznámeny jednotlivým uchazečům/uchazečkám.
AVU si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu bez uvedení důvodů.
Zasláním přihlášky do výběrového řízení uchazeč/uchazečka souhlasí se zpracováním poskytnutých osobních údajů ve smyslu zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, pro účely tohoto výběrového řízení.
Benefity
Vzdělávací kurzy, školení
Stravenky/příspěvek na stravování
Dovolená 5 týdnů
Možnost občasné práce z domova
Flexibilní začátek/konec pracovní doby
Příspěvek na penzijní/životní připojištění
Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Sleva na firemní výrobky/služby
Informace o pozici
AKADEMIE VÝTVARNÝCH UMĚNÍ
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Angličtina (Mírně pokročilá)
IS/IT: Správa systémů a HW, IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení , Pracovník help desku, Správce operačních systémů a sítí, Support IS
Práce na plný úvazek
Na dobu určitou
pracovní smlouva
Zaměstnavatel
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pošleme Vám obdobné nabídky