YOLY recruitment s.r.o.
Do 2 týdnů dostanete odpověď
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Úvodní představení
Zažili jste v práci chvíle, kdy jste s kolegy souzněli? Naším cílem je zprostředkovat vám podnětnou pracovní zkušenost, vhodné prostředí a spolupracovníky, se kterými budete skvěle fungovat. Těšíme se na setkání!
Pracovní nabídka
Máme pro vás opravdovou výzvu! Hledáme profesionála, který si převezme HR agendu našeho klienta – prémiové retailové společnosti působící na evropském trhu. Cílem je vybudovat HR zázemí pro oblast ČR a SK. Tyto dvě země spadají pod maďarskou centrálu, zde v Čechách sídlí mimo jiné i lokální oddělení nákupu, marketingu a financí.
Zkušenost z retailového prostředí není podmínkou, nicméně bude velkou výhodou v rychlejším zorientování se v problematice a specificích tohoto odvětví. Bez čeho se ovšem neobejdete je zkušenost s přípravou podkladů pro mzdové oddělení, výborné orientaci v zákoníku práce a anglického jazyka.
Co vás čeká:
Co od vás očekáváme:
Odměnou pro vás bude:
Benefity
Mobilní telefon
Vzdělávací kurzy, školení
Firemní akce
Dovolená 5 týdnů
13. plat
Možnost občasné práce z domova
Účast na zahraničních konferencích
Notebook
Kafetérie
Vlastní organizace náplně práce
Sleva na firemní výrobky/služby
Informace o pozici
YOLY recruitment s.r.o.
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Čeština (Výborná), Angličtina (Pokročilá)
Personalistika a HR , HR Business Partner, HR generalista, HR ředitel/manažer, Personalista
Práce na plný úvazek
pracovní smlouva
Personální agentura
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pošleme Vám obdobné nabídky