ADASTRA, s.r.o.
Do 2 týdnů dostanete odpověď
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pracovní nabídka
Hledáme organizačně schopného kolegu/kolegyni, který(á) bude mít na starost agendu správy prostor našich krásných kanceláří v pražském Karlíně a mnoho dalšího.
Práce je to rozmanitá a člověk se při ní naučí spoustu nových věcí. Budeš spolupracovat převážně v užším týmu se 3 kolegyněmi, ale občas se stane, že zaskočíš i za recepční.
Máš rád(a) různorodou práci a nebojíš se třeba řídit auto nebo komunikovat s kolegy v angličtině? Jsi typ člověka, kterého jen tak něco nerozhází (ani administrativní činnost), čti dál!
Mimo to se můžeš těšit na:
Pošli nám CV nebo odkaz na LinkedIn. Spojíme se s tebou a domluvíme se na dalším postupu.
O firmě
Již téměř 25 let se soustředíme na řešení, která podporují efektivní práci s daty . Naše odbornost pomáhá vedoucím pracovníkům v byznysu a IT... Číst více
Benefity
Vzdělávací kurzy, školení
Dovolená více než 5 týdnů
Stravenky/příspěvek na stravování
Firemní akce
Flexibilní začátek/konec pracovní doby
Občerstvení na pracovišti
Příspěvek na penzijní/životní připojištění
Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Kafetérie
Informace o pozici
ADASTRA, s.r.o.
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Čeština (Výborná), Angličtina (Pokročilá)
Administrativa, Vzdělávání a školství, Zákaznický servis , Asistent/asistentka, Pracovník back office, Recepční, Správce vozového parku, Studijní referent
Práce na plný úvazek
Na dobu určitou
pracovní smlouva
Zaměstnavatel
Pozice je vhodná i pro absolventy.
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Kontaktní údaje
Pošleme Vám obdobné nabídky