Dentamed (ČR), spol. s r.o.
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pracovní nabídka
Do našeho zákaznického oddělení hledáme posilu – šikovného a aktivního člověka, který má zkušenost s administrativou (objednávky, fakturace) a zároveň ho baví komunikace a koordinace napříč firmou.
Nejde o „nudné sezení v kanceláři“, ale o pestrou práci, kde se stále něco děje.
Co tě u nás čeká
Žádný telemarketing! Naši zákazníci si objednávky zadávají sami – ty je zkontroluješ, doplníš chybějící údaje a vyřešíš případné poznámky („dodat hned“, „najednou“, akční zboží, typ dopravy apod.).
Zpracování objednávek a fakturace – běžná administrativa spojená s chodem zákaznického servisu.
Komunikace převážně e-mailem – se zákazníky, obchodníky i kolegy (obchod, marketing, sklad, servis).
Dohledávání informací – stav objednávky, zásilky, termíny dodání, opravy údajů.
Zápůjčky a vratky – evidence a komunikace se skladem.
Zástupy v rámci týmu (objednávky, fakturace, reklamace).
Zlepšování procesů – pokud něco nefunguje, pomůžeš najít lepší cestu.
Koho hledáme
Máš praxi v administrativě, zákaznickém servisu nebo back office (objednávky, fakturace).
Jsi komunikativní, pečlivý/á a spolehlivý/á.
Umíš udržet přehled a pořádek i v hektickém dni.
Rád/a komunikuješ s lidmi a umíš si poradit.
Dokážeš pracovat samostatně, ale nebojíš se zeptat, když je třeba.
Umíš pracovat s PC (MS Office, e-mail, interní systémy).
Co nabízíme
Smlouvu na 1 rok s automatickým prodloužením na dobu neurčitou při oboustranné spokojenosti.
Stabilitu mezinárodní skupiny Lifco a férové ohodnocení odpovídající zkušenostem
Školení, vzdělávání a možnost růstu – i možnost ovlivnit, jak budou procesy nastavené.
25 dní dovolené, 2 sick days, volné víkendy a svátky.
Přátelský kolektiv a moderní prostředí – společné snídaně, grilovačky, firemní akce, teambuildingy.
Multisport karta, stravenkový paušál, příspěvek na penzijní připojištění.
Firemní slevy na produkty a parkování přímo u firmy.
Pracoviště: Praha 3 – Pod Lipami
Nástup: říjen 2025 / dle dohody.
Pokud hledáš práci, kde propojíš administrativu s komunikací a organizací, kde máš možnost věci ovlivňovat a vidíš výsledky své práce, přidej se k Dentamedu – stabilní české firmě, která už přes 30 let podporuje stomatology po celé republice.
Benefity
Vzdělávací kurzy, školení
Stravenky/příspěvek na stravování
Dovolená 5 týdnů
Zdravotní volno/sickdays
Možnost občasné práce z domova
Příspěvek na vzdělání
Občerstvení na pracovišti
Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Kafetérie
Mobilní telefon
Možnost si napracovat hodiny
Firemní akce
Flexibilní začátek/konec pracovní doby
Notebook
Příspěvek na penzijní/životní připojištění
Sleva na firemní výrobky/služby
Informace o pozici
Dentamed (ČR), spol. s r.o.
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Čeština (Výborná)
Administrativa, Ekonomika a podnikové finance , Administrativní pracovník, Fakturant/fakturantka, Pracovník back office, Referent, Účetní
Práce na plný úvazek
Na dobu určitou
pracovní smlouva
Zaměstnavatel
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pošleme Vám obdobné nabídky