Bagira Systems CZ s.r.o.
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pracovní nabídka
Do našeho týmu v Bagira Systems hledáme kolegyni na pozici Office Administrator, která by převzala agendu spojenou s chodem kanceláře – včetně organizace menších akcí a podpory při zahraničních návštěvách – a zároveň úzce spolupracovala s HR týmem. Jedná se o práci na 4–5 hodin denně (možnost DPP nebo HPP), ideální pro někoho, kdo zvládá multitasking, má výbornou angličtinu a je ochotný se flexibilně přizpůsobit aktuálním potřebám – včetně dostupnosti na telefonu. Po zkušební době nabízíme i možnost home office.
Bagira Systems je česko-izraelská firma, v Brně o více jak 100 lidech, leader v oblasti vývoje unikátních tréninkových simulátorů (SW i HW) pro bezpečnostní složky. Mezi naše projekty patří např. systém MAGNET využívající laserový systém k nahrazení slepých nábojů, simulátory profesionálních military přístrojů a další. HW vývoj probíhá kompletně v Brně, kde máme týmy vývojových konstruktérů (kromě elektro i mechaniku), montážní linku a servisní podporu. SW vývoj probíhá pak v Čechách i Izraeli.
Informace o pozici
Bagira Systems CZ s.r.o.
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Čeština (Pokročilá), Angličtina (Pokročilá)
Administrativa , Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Office Manager, Pracovník back office
Práce na zkrácený úvazek
Na dobu určitou
pracovní smlouva, dohoda o pracovní činnosti (DPČ)
Zaměstnavatel
Pozice je vhodná i pro absolventy.
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Kontaktní údaje
Pošleme Vám obdobné nabídky