Amigal Group s.r.o.
40 000 – 50 000 Kč
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Úvodní představení
Společnost Amigal Group s.r.o. se zabývá nákupem a prodejem objektů, správou a vedením nemovitostí a zajištěním financování developerských projektů a poradenství v této oblasti.
Pracovní nabídka
Hledáš stabilní práci v menší firmě s pohodovou atmosférou? Přidej se k nám do developerské společnosti na Praze 5.
Náplní tvé práce bude komunikace se stávajícími nájemci, příprava nabídkových listů pro nové zákazníky, příprava nájemních smluv, práce se sociálními sítěmi, organizace v administrativě, komunikace s realitními kancelářemi, cesty po Praze služebním vozidlem.
Pokud ti to trochu myslí technicky, máš u nás plusové body.
Požadujeme: středoškolské vzdělání, ř.p. skupina B (aktivní řidič), znalost MS Office, zejména MS Excell a Word (bez toho se neobejdeš), základní orientace v nájemních smlouvách, pečlivost a organizační schopnosti, komunikativnost.
Nabízíme: místo výkonu práce v Praze 5, pracovní doba od 8 do 16.30 hodin, příjemné prostředí v Hlubočepském zámečku a skvělý kolektiv, stabilní zaměstnání. Nástup je možný ihned.
Zašli životopis a motivační dopis na základě kterého tě pozveme na osobní pohovor.
Těšíme se na tebe
Benefity
Mobilní telefon
Vzdělávací kurzy, školení
Auto i pro soukromé účely
Firemní akce
Bonusy/prémie
Zdravotní volno/sickdays
Notebook
Občerstvení na pracovišti
Dog-friendly office
Informace o pozici
Amigal Group s.r.o.
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Čeština (Výborná)
Administrativa, Stavebnictví a reality , Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Office Manager, Pracovník back office, Facility Manager, Realitní makléř
Práce na plný úvazek
Na dobu neurčitou
pracovní smlouva
Zaměstnavatel
Pozice je vhodná i pro absolventy.
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pošleme Vám obdobné nabídky